Pages

2019. április 1.

Történetíró verseny


Ez a bejegyzés csak egy felmérés... 

Arra gondoltam, hogy ha minimum 6-7 személy jelentkezne, akkor tarthatnánk egy versenyt. Egy versenyt, amelyre fenekelős történetekkel lehetne jelentkezni. Még nem tisztáztam minden pontot magamban, de felajánlanék egy komolyabb díjat a győztesnek - mondjuk egy ebook readert. Erre gondoltam: PocketBook Touch Lux 4. Ez egy elég jó kis készülék, érintőképernyős, háttérvilágítás (sötétben is lehet olvasni), szinte minden formátumot olvas.

Persze a feltételek is szigorúak lennének :). Vagyis csak olyan történettel lehetne pályázni, ami új, korábban még nem jelent meg sehol (ezt nem könnyű ellenőrizni, de én azért szinte mindent lementettem, ami elérhető, akár fizetős oldalon is, vagyis ezt a részt nagyon komolyan fogom venni...). Meg lenne határozva, hogy milyen történetet várok (lányt fenekelnek benne, stb., ezeket konkrétan leírom, ha van elég érdeklődő). És persze meg lenne határozva az értékelés (nagyjából három részből állna, lehetne szavazni az olvasóknak - egyharmad -, lenne egy zsűri, olyanokból, akik nem vesznek részt a versenyben - második harmad -, és lenne nekem egy nagyobb szavazati jogom).

A történeteket álnév alatt jelentetném meg, vagyis akik olvassák, max. a stílusból következtethet a szerzőre. Én max. a tördelésbe nyúlnék bele (vagyis ha kapok egy történetet word dokumentumban, azt kénytelen vagyok HTML-be alakítani), nem javítanék helyesírási hibát, stb. És ha elindul a verseny, akkor minden történetet kirakok a blogra, nem értékelem előre, hogy szerintem nem elég színvonalas - csak azokat nem teszem ki, amelyek az alap szabályokkal ellentétesek (ezek is le lesznek írva részletesen, de pl. ha valaki olyat küld, amelyben nincs fenekelés, az kizáró ok).

Most elsőre azt mondom, hogy várom a jelentkezéseket, akiket érdekel a dolog. Jelentkezni lehet a vince18hu@yahoo.com email címre írt levélben. A jelentkezésre egy hónap van, vagyis április 30-ig (jó, ha valaki május 1-én jelentkezik, és ő a hatodik, azt még elfogadom). Ha lesz elég jelentkező, akkor ezt követően kiírom a részletes feltételeket, és persze lesz elég idő megírni a történeteket.

3 megjegyzés:

  1. Eddig egy ember jelentkezett a versenyre... Senkit nem érdekel egy 36 ezer forintos ebook reader???? :)

    VálaszTörlés
  2. Április 30-a a határidő és te 3-án már azon rinyáltál, hogy nincs elég jelentkező?!
    A "verseny" (én itt kapásból a pályázat szót használnám) ötlete jó...
    Helyesírási hibákat nem javítasz? Hála Istennek! Tudod, pl. az alapszabály egy szó. ;) Tea

    Ps.: Ebben a felhívásban van három egyértelműen hibásan egyeztetett/összerakott mondat, és majdnem az összes megbicsaklik. Ha most te nekem édes kicsi tanítványom volnál, azt javasolnám, hogy töröld ki ezt a szöveget és írd újra az egészet szebben, hátha akkor szívesebben jelentkeznek a mindenféle népek.

    VálaszTörlés
  3. Én is beneveztem, átküldtem a yahoora a történetet.

    VálaszTörlés