Pages

2015. november 3.

Dolgok :)


Ha valaki Egerben jár, látogassa meg az Excalibur éttermet (link). Az étterem előtt egy kalodát lehet kipróbálni - és ha már sikerült a rossz kislányt beállítani, akkor ne hagyjátok ki a ziccert és legyen egy kis bünti is :D


Remélem olvastátok Hope történetét. Nekem a fantasy nem nagyon jön be, de Hope jól ír. Szerintem nem ártana neki egy biztatás, hogy folytassa az írást :)

Én is belekezdtem egy új történetbe. Ez talán elsőre a Pruglen klónjának tűnik, de igazából csak annyi a közös bennük, hogy mind a kettő sci-fi, mind a kettőben van "felügyelő", de amúgy teljesen más lesz - legalábbis remélem, hogy megmarad az ihletem addig, amíg kibontakozik a történet :) Viszont figyelmeztetek mindenkit, hogy ez nem olyan lesz, amit általában megszoktatok tőlem. Az alapszituáció, hogy van két különböző kultúrából érkező ember. A férfi főszereplőt nagyrészt magamról mintáztam :) Legalábbis olyan mértékben, hogy van egy pasi, aki szeret fenekelni, van is benne gyakorlata, de korábban csak játékos fenekeléseket osztott ki, vagy olyan büntiket, amik ezer százalékosan jogosak voltak. És van egy lány, aki olyan társadalomban nőtt fel, ahol a saját lelkiismerete követeli meg, hogy maximális mértékben vezekeljen a bűneiért - akkor is, ha a józan ész ezt egyáltalán nem támasztja alá. Őt több ismerős lányból gyúrtam össze, tényleg nem egyetlen lány ihlette, alapból nincs is ilyen lány a Földön :) - ha bárki magára, vagy másra ismerne, tényleg téved (viszont van egy olyan szereplő, aki valós, de ő nem Zarad). Amúgy Zarad nem mazochista, nem akar szenvedni, nem élvezi alapból a szenvedést (persze bizonyos büntetések nem maradnak hatás nélkül nála sem...) - de nem csak, hogy elfogadja a büntetést, hanem kikényszeríti.

És mind a kettejüknek változniuk kell :) A férfinak keményebbnek kell lennie - a lánynak meg kell alkudni a saját lelkiismeretével. Tudnak valahol találkozni középen? Ami még mind a kettejüknek elfogadható?

Annyira nem vagyok jó író, hogy ezt megfelelő módon tudjam tálalni, ezért is írtam egy kis bevezetőt (amúgy egyáltalán nem vagy író, engem csak a farkam vezérel :)) ).

És tényleg figyelmeztetek mindenkit, hogy ebben a történetben lesz szex ("sima", anális, orális), lesz megalázás, kemény büntetések és nem csak fenekelés, sokkal, de sokkal több is. Vagyis akit ezek a dolgok zavarnak és csak a romantikus fenekelést szereti, ne olvassa Zarad történetét.

És csak remélni tudom, hogy kitart a lendületem minimum 10-12 részig :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése