Pages

2015. február 24.

Blog



A következő levelet kaptam a blogger.com -tól:

"Kedves Blogger-felhasználó!

Szeretnénk tájékoztatni, hogy a Blogger tartalmi irányelvei hamarosan frissülnek, és ez a te fiókodra is hatással lehet.

A következő hetekben bevezetett új irányelvek alapján a Bloggeren nem lesznek engedélyezettek a szexuális jellegű és meztelenséget ábrázoló képeket és videókat tartalmazó blogok. A művészi, oktatási, dokumentarista és tudományos kontextusban megjelenő meztelenséget továbbra is engedélyezzük, és kivételt tehetünk akkor is, ha a tartalommal szembeni fellépés mellőzése más módon hasznos a közösségnek.

Az új irányelvek 2015. március 23-án lépnek hatályba. A hatálybalépést követően a Google minden olyan bloghoz való hozzáférést korlátoz, amely sérti az új irányelveket. A tartalmakat nem töröljük, de az érintett blogok szerzői mellett csak azok a személyek érhetik el azokat, akikkel megosztották a blogot."


Vagyis elméletileg nem lehet meztelenséget ábrázoló képet vagy videót felrakni a blogra, csak ha zárt a blog. Az nem teljesen tiszta a számomra, hogy ha nincs kép, csak szöveg, akkor az lehet erotikus, vagy az is tiltott lesz...

Kíváncsi vagyok a véleményetekre, ki mit gondol erről. Én ki tudom "gyomlálni" a blogot, leszedve minden képet és videót, és várhatjuk március 23-at, hogy mi lesz a bloggal. Mondjuk én eléggé kevés képet raktam fel eddig is, de azért videót időnként igen, és kérdéses, hogy ha csak írás lesz, az eléggé izgalmas lesz-e, fogja-e érdekelni az embereket. Ha zárttá tesszük, akkor új látogatókat nagyon nehéz lesz szerezni... Az is egy megoldás, hogy legyen párhuzamosan két blog. Ez, ahol csak történetek lesznek, és egy másik, privát blog, ahol a történetek mellett más is. Aki akar, az csatlakozhat a privát bloghoz. Az megoldható, hogy a cset a 2 blogon közös, vagyis nem kell egyszerre két oldalt figyelni.

Vagy költözzünk el egy másik helyre, új címmel, stb.?

Vagy a blog helyett legyen valami más? 

Vagy nem is kell ilyen blog?

2 megjegyzés:

  1. Èn szeretnèm ha lenne blog mindegy milyen formában. :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a levelet én is megkaptam Vince. (szerintem minden adminnak kiküldték) Feladták a leckét az biztos. Abban egyetértek Verucival, hogy valamilyen formában fent kell tartani a blogot, már csak a kapcsolat tartás miatt is. És mivel nem fogalmaztak elég tisztán, hogy mi vonatkozik a szövegre, csak a képekre és videókra, szerintem a leglogikusabb döntés a 2 nyílt és zárt blog párhuzamosan. Aztán majd 23.a után ha ez nem igazán működik még mindíg lesz rá lehetőségünk és főleg több időnk kitalálni egy más módot.

    VálaszTörlés