Pages

2012. február 15.

Bűn és bűnhődés 1.


Szerző: Mína


Csak ülök, és döbbenten hallgatom, amit a velem szemben, az íróasztal mögött terpeszkedő férfi mond. Egyszerűen nem értem.

De értse már meg, én nem loptam el semmit! – csapok dühömben az asztalra.

Akkor mivel magyarázza ezt? – mutat egy üveg drága parfümre a fickó. – Az egyik eladónk szólt, hogy úgy látta, Ön valamit beletett a táskájába. Mikor kipakoltattam valóban benne volt egy üveg a legdrágább illatszerünkből. Ez azért elég egyértelmű, nem gondolja?

A legszörnyűbb az egészben, hogy igaza van, tényleg elég nyilvánvaló. De én akkor sem loptam el semmit! Hacsak nem vagyok alvajáró, vagyis inkább alvalopó. Esetleg emlékezet kiesésem van.

Soha az életben nem fújnék magamra ilyet, én a sötét, mély illatokat szeretem!

Vitatkozhatunk ítéletnapig, a lényegen nem változtat. Az Ön táskájában az üzletünkből származó, kifizetetlen árut találtunk. A legjobb lesz, ha hívom a rendőrséget!

Kavarognak a fejemben a gondolatok. Még csak az hiányzik, rendőrség! Éppen most, amikor úgy néz ki, szép zsíros állásra van lehetőségem. Ráadásul olyanra, amire mindig is vágytam. De már a telefonban is hangsúlyozták, hogy makulátlan előélettel vesznek csak fel.

Én nem loptam el semmit, de nem hiányzik nekem a rendőrség. Találjunk valami megoldást. Kifizetem, és azzal elrendeztük az ügyet, rendben? – mondom, bár közben szívom a fogam a parfüm árára gondolva.

Ne haragudjon kisasszony, de nincs rendben – hangzik a válasz. – Most kifizeti, azután, ha kedve szottyan, majd megint elemel valamit, mert azt gondolja, ha elcsípjük, legfeljebb majd megint kipengeti érte a pénzt.

De én nem…

Hagyjuk ezt kérem! – szakít félbe az ipse. – Ajánlok valamit magának. Ha elfogadja, rendben, ha nem hívom a rendőrséget. Csak egy igent, vagy nemet akarok hallani. Ha bármi mást kiejt a száján már telefonálok is. Megértette? – és én magamban fortyogva biccentek. – Kap ötvenet a derékszíjammal a meztelen popsijára. Utána majd kétszer is meggondolja, mielőtt bármit ellopna!

Majdnem felkiáltok dühömben, de időben beleharapok az ajkamba. A szemét! Mit csináljak? Akárhogy is pillanatnyilag nem látok kiutat, cserben hagy az a furmányos agyam. Nincs más hátra:

Igen! – sziszegem, miközben minél több megvetést próbálok sűríteni a pillantásomba. Láthatóan ez nem érdekli a férfit, elégedetten emelkedik fel. Az íróasztal alól elővesz egy fazsámolyt, és az iroda közepére helyezi.

Meztelenítse le a fenekét. Utána pedig hajoljon előre, és tenyereljen rá a zsámolyra. Ajánlom, hogy álljon terpeszbe, akkor majd nem feszülnek annyira az izmok a lábában.

Abból ugyan nem eszel, gondolom, miközben lecsúsztatom magamról a farmert. Én zárt lábbal, egyenes térddel leteszem a lábujjaim elé a tenyerem a földre, és meg is tartom egy darabig ezt a pózt. Nem fogok neked a szükségesnél több belátást biztosítani, arra mérget vehetsz. Könnyedén veszem fel a kért helyzetet. Meztelen popsimat magasba emelem. Tudom, hogy ez most nagyon rosszul fog esni. Kaptam én már szíjjal jóval többet 50-nél, de sosem ilyen körülmények között. Érdemtelenül. A lelkem jobban fog sajogni a végén, mint a fenekem, és nem lesz az a kellemes kielégült érzés, ami mindig elönt, egy-egy fenekelés után.

Nincs sok időn ezen tépelődni, mert a férfi máris lecsap a kettéhajtott övvel. Egy pillanatra bennem reked a levegő, de nem adok ki hangot magamból, még fel sem nyögök. Dacosan hallgatok. Nem kell látnom ahhoz, hogy tudjam, a szíj széles vörös csíkokat húz megfeszülő popsimra. Önkéntelenül megfeszítem fenekemet, mikor az ütés végigperzseli.

Egy darabig csak a csattogás hallatszik a szobában, de tudom, hogy már nem sokáig. Borzasztó, a pasas nem tart semmilyen ritmust. Képtelenség felkészülni a következő ütésre. Van, amikor még el sem múlik az előző csapás égető fájdalma, és már is jön a következő. Máskor az izzás forró lüktetéssé csillapul, s csak azután szítja fel újra a tüzet az öv csókra. Most háromszor egymás után ugyanoda kapok. Kicsivel a fenekem alá, a combom felső részére. A harmadiknál már hangosan felnyögök. A negyedik is oda megy, és én felkiáltok.

A férfi csak erre várhatott, mert innentől kezdve szabályos ütemben fenekel. A szemét! Az egész popsim lángol, tűzgömb. Térdem reszket, popsim táncot jár. Egyre nehezebben tudom magam ellazítani a következő csapás előtt, de ez nem zavarja kínzómat. Ugyanolyan időközönként sújt le.

Egyre jobban ficánkolok. Nagyon szeretném megdörzsölni forró hátsómat, de helyette egyre jobban szorítom a zsámoly szélét. Kezem elfehéredik, onnan is a popsimba költözik minden szín. Már lángoló vörös lehet, érzem az áradó hőséget. Egyre hangosabban kiabálok, fel-felsikítok. Vajon kihallatszik? Tudják az itt dolgozók mi szokott folyni ebben az irodában? Az ő fenekük is járt már kínkeringőt?

Ahhh! – sikoltok fel, mikor a szíj olyan helyet ér, amit már alaposan felszántott. Biztos, hogy nem úszom meg kék foltok nélkül. A férfi nem áll át a másik oldalamra, hogy popsim másik félgömbje is megismerkedhessen a szíj végével. Ez a kiváltság csak a bal felet illeti. Eddig lehajtottam a fejem, de már azt sem bírom. Minden ütésnél felkapom, hosszú barna hajam a hátamra omlik. Be-behajlítom a térdem, már nagyon remegek. Tényleg erősebben csapkodja reszkető popsimat, vagy érzékeny, kigyúlt bőröm miatt érzem úgy?

Elég már! – sikoltok fel, és minden eddiginél jobban megrándulok. Szinte átesem a zsámolyon.

Már csak három – mondja a fickó. – Szeretném, ha kinyomná a fenekét. Úgy! Egy! – kiált, s én majdnem lenyelem a nyelvem fájdalmamban. Rekedt nyögés tör ki belőlem.

Kettő! – úgy érzem, kettéhasít a szíj, erősen a kezemre kell támaszkodnom, mert a lábam már alig tart meg.

Három! – jön az utolsó, minden eddiginél erősebbnek érzett ütés. Összeroskadok, hasam a zsámolyon. Pár pillanatig úgy heverek, hogy izzó vörös popsim szinte még mindig felkínálja magát a szíjnak. Majd lassan feltápászkodom. Felhúzom piros bugyimat, melynek színe sápadtnak tűnik karmazsin vörösre páholt popsim mellett. A farmert sziszegve rángatom magamra. Nem fogadom el a felkínált ülőhelyet, a szék mellett ácsorogva várok.

Nos, remélem megfelelő lecke volt, s többé nem fog lopni vigyorog szemtelenül a férfi.

Értse már meg, én nem loptam – már szinte üvöltök mérgemben.

Megkapta a büntetését, most már nyugodtan bevallhatja.

Nincs mit bevallanom – sziszegem.

Kezdem elveszíteni a türelmem – lép egészen közel hozzám a pasas. – Nézzük meg a biztonsági kamerák felvételét?

Csak hápogni tudok. Kamerák, hát persze! Miért nem jutott eszembe?!

Nézzük! – kiáltok, és nemsokára már magamat nézem a monitoron.

Természetesen hozzá sem nyúlok az állítólag ellopott parfümhöz. Hallom, ahogy mögöttem felhördül a férfi. Az egyik eladó mögém oson, majd óvatosan becsúsztat egy üveg illatszert nyitva hagyott táskámba. Ismerem a nőt. Dorka. Az a fix ideája, hogy miattam szakított vele a barátja, pedig tényleg sosem volt semmi közöttünk. Újra az irodában vagyunk. Én állok, a zavarban lévő férfi ül. Egy darabig, majd feláll, és elém áll.

Bocsánatát kell kérnem. Szörnyű félreértés történt – már a nyelvemen van, hova tegye a bocsánatkérését, de ő tovább beszél, és igen érdekes dolgot mond.

Természetesen kárpótlásban fogom részesíteni. Már tudom is hogyan – villan fel gonoszul szeme, majd lenyom egy gombot, s beleszól a mikrofonba:

Kérem, küldje be Dorkát az illatszer részlegről. Köszönöm!

Én már mosolygok. Ez érdekesnek ígérkezik.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik. Várom a folytatást. :) Ugye lesz?
    És külön örülök annak is, hogy végre ide is írtál :)
    Zsuzsi

    VálaszTörlés