Pages

2011. december 29.

Szöveg


Abbahagyja, kinyitom a szemem. – Mégis megütöttél – suttogom –, pedig megtettem, amit mondtál… – Igen – mondja. – Mert szeretsz verni – suttogom. – Igen – feleli –, és szeretem nézni, ahogy összerándulsz, és szeretlek leszorítani, hallgatni, hogyan könyörögsz. Szeretem azokat a hangjaidat, amelyeket képtelen vagy visszafojtani. Szeretek elnézni rajtad egy-egy kék foltot, amelyről tudom, honnan származik: onnan, hogy jól elvertelek. – Megborzongok. Hátranyúl, föl, lerántja azt az öreg pokrócot, amit a dívány sarkában tart összehajtogatva egy párna alatt. Szétrázza, betakar, s miközben a pléd foszladozó szaténszegélyét az állam alá gyűri, így szól: – És mert te is akarod. – Igen – suttogom. – De sose akkor… sose közben… – Tudom – mondja, egészen közel a fülemhez, keze mélyen a hajamban, szorosan és simogatón a fejbőrömön.

Elizabeth McNeill: 9 és fél hét

6 megjegyzés:

  1. Mi az, hogy sose akkor? Ezt sose értettem.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem csak annyit jelent, hogy is akarja, hogy megverje, de amikor éppen veri, akkor abban a pillanatban annyira mégsem akarja.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem meg azt jelenti, hogy magát a hasogató fájdalmat nem kedveli, de az utána fellépő tompa, forró, izgató lüktetést igen. De ahhoz, hogy ezt órákig érezhesse, alapos verés kell.

    VálaszTörlés
  4. Végre valaki, aki tudja, hogyan kell ide névvel írni:)

    VálaszTörlés
  5. Mínának igaza van. Több spanking modell is úgy nyilatkozott, hogy a verés utáni érzést élvezi annyira, hogy elviseli miatta a fenekelés közbeni fájdalmat.Például Pixie is.

    VálaszTörlés
  6. Kösz az egyetértést, kedves névrokon! :)Ha jól emlékszem Nicki Flynn is hasonlóképpen nyilatkozott. Vajon jól írtam a nevét?

    VálaszTörlés