Pages

2011. december 31.

BUÉK!


Többször nekikezdtem, hogy megírjam ezt a - mondhatni kötelező - bejegyzést. Próbáltam szépeket mondani, próbáltam vicces lenni, de mindegyiket kitöröltem. Pedig én alapvetően optimista vagyok (ami nagyon gyakran naivitásként mutatkozik), de bevallom, hogy a következő évtől eléggé félek. 2011 sem volt könnyű, de a jövő most annyira bizonytalan.... És most elsősorban nem is arra a jóslatra gondolok, hogy jövő ilyenkor világvége lesz:)

Ez a blog a fenekelésről szól, de igazából rólam:), így a spanking mellett sok egyéb, talán ide nem illő dolgot is olvashattatok: szerelmes vallomást, kedvenc verseket, amerikai focis játékot, vagy éppen a Liverpool indulóját. Egy dologra viszont mindig is fokozottan figyeltem: a politika semmilyen formában ne kerüljön szóba. 

Most sem fog:)

Örülök, hogy a blog túlélt pár nehézséget, és egyre többen vagytok, akik látogatjátok és akik idejártok beszélgetni. Ebben az évben is sikerült új ismerősökre, barátokra szert tennem:) Kedves és pimasz lányokra, akik mindig mosolyt csalnak az arcomra - és persze akiktől mindig viszketni kezd a tenyerem:) Angyalok születtek, akik persze többet rosszalkodtak, mint bármelyik rossz kislány:)

Sajnos azt kell mondanom, hogy 2011-ben nem volt elég porolás... Ezen nagyon sürgősen változtatni kell, és minden pasinak meg kell fogadnia 2012-re, hogy az összes lányt elfenekeli, amikor lehetősége adódik:) Sőt, magának kell keresni és megteremteni a lehetőséget:) A lányoknak minimum 50 százalékkal többet kell rosszalkodniuk, a pasiknak pedig legalább 300 százalékkal többet porolniuk. Ellenőrizni fogom, és aki nem teljesíti a tervet, annak lesz nemulass - igen, még a pasiknak is:))))




Vigyázzatok magatokra 2012-ben....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése