Pages

2011. augusztus 9.

Megjegyzések



Bocs, de csak most vettem észre, hogy nem volt jogotok megjegyzést írni a bejegyzésekhez. Módosítottam a beállításokat és mostantól mindenkinek megvan a joga. Kérek mindenkit, hogy tartsa be a következő szabályokat:

- Lehetőleg adjatok meg nevet, bár lehetőség van névtelenül is írni
- Lehetőleg a témához szóljatok hozzá
- A megjegyzések ne legyenek sértőek, vagy durvák

A kéretlen reklámokat, nem ide tartozó dolgokat ki fogom törölni.  Ha nem tartjátok be a szabályokat, akkor bevezetem a moderálást, vagyis csak akkor fog megjelenni a hozzászólásotok, ha előtte engedélyezem. De ezt nagyon nem szeretném:)

7 megjegyzés:

  1. Ki kérdezte mit szeretsz ? :P :) ( Menta voltam) és vagyok :D :)

    VálaszTörlés
  2. Azt is írhattam volna, hogy ha annyit rosszalkodtok, hogy moderálnom kell, ami rengeteg plusz munkát jelent, akkor ezért minden kislány elfenekelek :))

    VálaszTörlés
  3. Karácsonyra kapsz egy határidő naplót :))) Vajon nekem jut benne hely ? :P :)))))) ( Menta)

    VálaszTörlés
  4. Miért írsz névtelenül, majd a végére odaírod a neved...:) A "megjegyzés írása mint" mellet ki tudod választani a "Név/URL"-t, és ott meg tudsz adni nevet.

    VálaszTörlés
  5. Milyen ügyes vagyok :P :)Jó lenne a pimaszkodásban is ilyen gyorsan tanulni :D :)

    VálaszTörlés