Pages

2009. november 11.

Nyomok és hatások

Mivel felmerült egy-két kérdés Menta és Mondy írásában, így inkább itt reagálok.

Az, hogy milyen látható nyomok maradnak, egyrészt függ a kislány popsijától (bőrétől), valamint a felvezetéstől, bemelegítéstől. Vannak olyan kislányok, akiknek nagyon hamar pirosodik a popsijuk (és általában hamar el is múlik), és vannak olyanok, akiknél szinte alig, vagy nagyon sok fenekes után. Egy pasinak ezért is nehéz elsőre, ismeretlenül eldöntenie, hogyan hat a kislányra a porolása - gyakori hiba, hogy egy pasi el akarja érni a szokásos színt, miközben már a kislány popsija nagyon sokat kapott, csak éppen kevésbé látszik.

Sajnos nekem is kevés olyan kapcsolatom volt, ahol a nyomok utóéletét tudtam volna vizsgálni (pedig tényleg nagyon szeretném:) ), így nem tudok szabályt mondani, de szerintem kevésbé marad nyom, ha fokozatosan melegítjük be a popsit. És persze akkor, ha porolás közben odafigyelünk a kislányra, és azt a részt, ahol esetleg mélypiros, kikerüljük. De az biztos, hogy sokkal tovább lehet fenekelni, ha betartjuk a fokozatosság elvét. És ilyenkor fordulhat elő, amit Mondy említett, hogy a nyomok már régen elmúltak, de azért mégis lehet érezni a hatást:)

A pasi felelősségével kapcsolatban egyetértünk:) Akkor is sokkal nagyobb a pasi felelőssége, ha egy nagyon komoly, nagyon mély spanking kapcsolatban náspángol:) Én ezért is szoktam előnyben részesíteni a pucér popsis porolást - de minimum a popsi megtekintését egy-egy fenekelés után.

Milyen érzelmi töltés marad a pasi számára? Azért egy ideig fizikai hatás is marad, főleg akkor, ha sokat kell a farmert kézzel porolni:) De komolyan, mivel a kézzel fenekelés mindig alap, így hosszabb-rövidebb ideig a pasi is érzi az utóhatást. Nekem volt olyan, amit írtam, hogy 10-12 óráig éreztem a tenyeremet. De olyan gyakran előfordul, hogy a vonaton még érzem:)

Én nem tudok a több pasi nevében beszélni, de nekem sokkal fontosabb a fizikai hatástól az érzelmi feltöltődés. Amikor egy taliról megyek haza, a vonaton egy jóleső fáradtság tölt el, és nagyon kellemes emlékezni a történtekre. Amikor kettes talikról mentem haza, akkor ilyenkor mindig feldobott, ha a kislány felhívott, vagy sms-t küldött, és tudatott arról, hogy még mindig érzi a "kezem nyomát":)

Szerintem mivel pasik vagyunk, így szerintem mi spanking terén is hasonlóan működünk, mint a sima szex esetében. Vagyis nálunk nincs olyan elnyújtott "élvezet", mint a lányoknál. Persze ezen a téren lehet irigykedni a lányokra:)))

Azt nem hinném, hogy a pasik ezért szeretnék, hogy viszont fenekeljék őket. Én eleve nem nagyon tudom megérteni, hogyan lehet ilyen kettős énje valakinek. Szerintem aki mind a két oldalt kedveli, az igazából egyiket sem tudja "kiélvezni". Hiszen engem nem csak az az X perc izgat, amikor a térdemen fekszik egy kislány, hanem az egész dolog: valamit csinál a kislány, ami eleve reakcióra késztet engem (ha nem olyan a látásmódom, akkor lehet, hogy ezt figyelmen kívül hagyom), majd fenyegetem a kislányt, kialakul egy "párharc", ami végül a porolásba torkollik, de ezt még követi egy "utójáték":)

Egy példa... Tegnap láttam a Fagyos folyó lovasa című sorozatot, amelyben 2 nő veszélyes banditák után megy, akik majdnem megölik őket. Az egyik nő vőlegénye és a fiai megmentik őket. A férfi nem spanking fan, vagyis azon kesereg, hogy majdnem későn érkezett, és az ő hibája volt.... Ha én lettem volna a helyében, akkor minimum egy fenyegetés elhangzott volna tőlem, hogy mind a ketten megérdemelnének egy alapos porolást, hogy ilyen felelőtlenül viselkedtek, és ilyen veszélynek tették ki magukat... De ilyet csak olyan ember reagál, akinek az életét meghatározza a kislányok fenekelése, és el sem tudom képzelni, hogy mit reagált volna egy olyan pasi, aki mind a két oldalt szereti... Ő magának kért volna fenekelést, mivel majdnem elkésett???? De hát mindent megtett, a lányok hibáztak....

Vagyis amikor egy dologra reagálok, akkor az ösztönös, az abból fakad, ahogyan érzek, amilyen vagyok. Ha egyszerre vagyok spanker és spankee, akkor egy adott dologra egyszer így, máskor pedig amúgy fogok reagálni??? Egyszer domináns vagyok, majd sub?

Ez tőlem nagyon messze van:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése