Pages

2009. november 11.

Erotikus fenekelés és/vagy nevelés

Mivel hiába vártam, hogy Verucika elkezdje ezt a témát (szerintem ezért is megszavazhatunk neki egy kis büntit...:)) ), így akkor felhozom én. Szerintem ez egy olyan téma, ami nagy vitákat tud kavarni (ami nem is baj:) ).

Szerencsére Menta már írt ezzel kapcsolatban, így nagyjából az ő felvetésére fogok reagálni. Vagyis a kiindulási pont a következő:

"tönkrement egy berendezési tárgy, legyen egy szőnyeg.... Venni kell helyette másikat. A pasinak a zöld, a kislánynak a sárga tetszik. Melyiket fogják megvenni? A pasi akarata érvényesül? Netán alapos fenekeléssel győzi meg a kislányt, hogy neki is a zöld tetszik, és nem a sárga. Vagy, mint egy "normális" kapcsolatban, keresnek kompromisszumot, ami mind a két félnek megfelel...?"

Először is szögezzük le, hogy nem mindenki alkalmas egy olyan kapcsolatra, amelyben az erotikus fenekelés mellett a nevelés is elfér. Eleve kell 2 olyan ember, aki az adott szerepüket elfogadják, és megfelelő módon (konzekvensen) játsszák (főleg a pasira vonatkozik a következetesség igénye).

Nagyon fontos, hogy a pasi teljes mértékben tisztában legyen magával, tudja, hogy mi az erénye, mi a gyengesége, és ezt el fogadja. Vegyük Menta példáját. Én tudom, hogy nem túl jó az esztétika érzékem. Vagyis nem tudom, milyen szín milyenhez passzol, mihez mi illik. Így hülye lennék, ha vitába szállnék egy kislánnyal a sárga szőnyeg ügyében (vagy bármilyen szín ügyében). Viszont van (lehet) olyan része a dolognak, amelyben én vagyok otthon (pl. méret - nem fér be -, ár - mennyibe kerül és mennyi pénzünk van -, praktikum - milyen vastag, mennyire lesz meleg, vagy esetleg csúszni fog a padlón...). Ezek között lehet olyan, ami létfontosságú - nem veszek olyan szőnyeget, ami nem fér be a szobába, vagy olyan drága, amit nem engedhetünk meg -, vagy lehet olyan, amelyben meggyőzhető vagyok (pl. nem túl vastag, de ennek is vannak előnyei).

A szín miatt én biztosan nem fenekelném el a kislányt, sőt, a számat sem húznám el, rábíznám magamat (persze nagyon extrém esetet kivéve, amikor olyan színösszeállítást szeretne, amiről még én is tudom, hogy ütik egymást:) ). De még a pénzügy miatt sem fenekelném el egyből, hanem elmondanám, hogy ez drága, és nem tudjuk megvenni. Ha ezt a kislány elfogadja, akkor rendben. Ha nem, és továbbra is ragaszkodik ahhoz a szőnyeghez, akkor még mindig tennék egy kompromisszumos javaslatot (megvesszük, de akkor valami más dolgon kell spórolnunk). Ha viszont ezt sem fogadja el, akkor én bizony fenekeléssel adnék nyomatékot az "igazamnak":)

Vagyis természetesen a kislány nem veszítené el a személyiségét, az nagyon rossz lenne. Egy csomó területen maximálisan övé lenne a döntés - ahol én gyenge vagyok, vagy nincs érzékem. Szinte minden téren meglenne a lehetősége, hogy meggyőzzön, vagy kompromisszumos megoldás szülessen. De ha nem tud érvékkel meggyőzni, és nem fogadja el kompromisszumot, akkor az már nem más, mint hiszti, gyerekes viselkedés - nincs más megoldás, csak a porolás.

Egy megtörtént példa. Nem szólok bele, hogy milyen csizmát vesz a kislány. Nem értek hozzá, nekem csak az a lényeg, hogy meleg legyen, de elfogadom, hogy egy kislány esetében más lehet a fő szempont. Viszont! Ha egy olyan csizmát vesz meg, ami szerintem nem lesz meleg, megveheti, de ha később panaszkodik, hogy fázik a lába benne, akkor olyan porolást kap, amit sokáig emlegetni fog:)

Vagy ha látszik, hogy a sarka nagyon gyenge, főleg vonattal történő bejáráshoz, ennek ellenére megveszi, majd pár nap alatt kitörik a sarka.... Persze én is "gyenge" vagyok néha, és előfordult már, hogy ilyenért nem fenekeltem el a kislányt, hanem megvehette a második csizmát. Ami hasonló volt az elsőhöz, és szintén csak pár napot bírt ki. Ezek után viszont már nem maradhat el a porolás....:) Persze ezek után a 3. csizmát is meg lehet (kell) venni, de az már azért tartósabb...:)

Vagyis nem mindig ragaszkodom ahhoz, hogy én döntsek. De ahhoz igen, hogy ha nem fogadja el a kislány az én javaslatomat, akkor vállalja a saját döntésének következményét. Ha meg akar venni valamit, amit én nem tartok jónak, megfelelőnek, akkor elmondom a kifogásaimat. A kislány vagy elfogadja, és mást választ, vagy ragaszkodik az eredeti elképzeléshez. Viszont azzal tisztában kell lennie, hogy ha nekem lesz igazam, akkor az komoly következményekkel fog járni a popsijára:)

Még sok mindent lehet ezzel kapcsolatban írni, de várom az ellenvéleményeket:) És komolyan remélem, hogy lesznek. Hiszen csak a viták tudják előre vinni a dolgokat. Arról nincs értelme beszélni, hogy pl. "a fenekelés azt jelenti, amikor egy pasi rácsap egy kislány popsijára", hiszen ezzel mindenki egyetért:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése