Pages

2009. november 5.

Nyomok és hatás

Szerintem ez az a téma, ami sokkal inkább érinti a kislányokat, mint a pasikat, hiszen nálunk fizikai hatás max. akkor jelentkezhet, ha kézzel poroljuk a kislányokat:) (Pont ezért is érdekes ez a téma.)

Zárójelben jegyzem meg, hogy nekem már volt olyan élményem, amikor órákig éreztem a tenyeremet... Mondjuk ez egy fogadásos játék volt: ki bírja tovább, ha csak kézzel fenekelem a kislány pucér popsiját:))

Szóval nyomok.... Valahol természetes, hogy aki spanking fan, az kedveli a piros színt:) Ezzel én is így vagyok. Vagyis elvárás, hogy a porolás után szép, piros legyen a kislány popsija. Látványnak is gyönyörű, a forró bőr érintése is extázist okoz....

Komolyabb nyomok? Ez elsősorban a kislánytól függ. Persze van egy határ: soha nem mennék el addig, hogy a vér kiserkenjen... De addig szinte bármi lehet. Persze ha a kislány kéri, hogy ne maradjon nyom, akkor arra figyelni kell. De ha nem gond, akkor nem zavar néhány csík:)

Szívesen okozok látható nyomokat? Igazából nem tudom. Eddig jóformán csak Vikivel voltam úgy, hogy a porolást követő napokban is ellenőrizni tudtam a popsiját:) Így nincs is sok tapasztalatom abban, hogy a fenekelésem másnap, vagy 2 nappal később milyen nyomot hagyott.

Büszke vagyok a "kezem munkájára"? Természetesen igen:) Legalábbis a piros popsi tekintetében mindenféleképpen. De valahol engem feldob az a fantázia, ha pl. egy nádpálca csík marad napokig a kislány popsiján, combján - és esetleg ezt más is látja.... Ez valahol visszavezethető arra, hogy minden pasi szereti jelezni: ez a jó csaj hozzám tartozik:) Egy "sima" kapcsolatban átöleli, megpaskolja, megcsókolja, gyűrűt, karkötőt, nyakláncot vesz - itt csak rá kell mutatni a csíkra:))) (Persze ettől még nyugodtan lehet venni ékszereket:))) ).

Volt olyan élményem, hogy a kislánnyal egy nyilvános helyen találkoztam, és nem nagyon volt lehetőség a fenekelésre. A lányon egy rövidnadrág volt, amit fel lehetett húzni egy kicsit, ahogyan ült mellettem az étteremben, és a combjára lehetett paskolni. Igazából nem élvezem, ha comb elülső részét paskolom, de ebben a helyzetben nagyon jó érzés volt: ott maradt az ujjam nyoma...:)

Én egy dolgot nem szeretek: ha véletlenül okozok valamilyen nyomot. Az nagyon szörnyű tud lenni... Akkor is, ha csak 1 pici kék folt marad. És ilyenkor rosszabb, mintha csíkok maradnak - amiket mind a ketten elfogadunk....

A lányok nagyon jó képeket tettek fel. Nekem nagyon izgalmas Mondy utolsó előtti képe, amikor egy olyan kislányt fektet a pasi a térdére, aki előtte már nádpálcával kapott.... Milyen érzés lehet a csíkos popsit kézzel porolni? És persze nem a pasinak, hanem a kislánynak... :) Hiszen már sokkal érzékenyebb a popsi, ezerszer jobban érezhető lehet egy-egy "kézi fenekes"....

Shell pedig szinte egy teljesen új témát vetett fel: a porolás mint játék, szemben a büntető fenekeléssel... Persze szerintem a nyomok tekintetében ez indifferens. Hiszen úgymond "büntető" porolást csak olyan kislánynak oszt ki az ember, akivel nagyon mély a kapcsolata. Ilyenkor a nyomok megmaradása már nem okozhat gondot (hiszen csak én láthatom a kislány pucér popsiját - max. strandon, vagy valami hasonló helyen lehet kérdés, de az simán lehet a bünti része...).

Engem ilyenkor jobban izgat a kislány lelki világa. A játékos porolás estében nagyjából egyértelmű (bár minden pénzt megfizetnék, ha egyszer beleláthatnék egy kislány fejébe..:))) ), de mi van akkor, ha a kislány úgy érzi, egy nagyon is megérdemelt büntit kapott.... Megkönnyebbülés? Felszabadultság? Vagy csak az a tudat, hogy túl van a dolgon???

A fantáziámban természetesen az van, hogy olyan alaposan elporolom a kislányt, ha esetleg 1-2 nappal később csak rápaskolok a popsijára, akkor minden újra lejátszódik a fejében...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése