Pages

2009. október 25.

Kiegészítő büntetések

Akkor egy utolsó bejegyzés ebben a témában. Úgy látszik, hogy erről is regényeket lehetne írni:) Én azért azt nem teszem, ne ijedjetek meg:), csak pár dologra reagálok.

Több kislány is említette, hogy a porolás után a sarokba állítás helyett inkább simogatást várnának (valaki úgy fogalmazott, hogy a pasik elég szűken mérik a simogatást). Természetesen én is nagyon szeretem simogatni a pirosra paskolt, forró félgömböket, és amikor lehetőségem van rá, meg is teszem:)

De...


Egyrészt a simogatás azért jutalom, és nem büntetés:) És ahogyan megvan az ideje a rosszalkodásnak, megvan az ideje a büntetésnek, ugyanúgy megvan az ideje a "jutalomnak":) Vagyis megfelelő arányban kell mixelni a dolgokat.

Másrészt. Ha a fenekelés intim dolog (és az), akkor a simogatás még intimebb:) Én nem tagadom, hogy gyarló ember vagyok:), és amikor egy szép, elnáspángolt popsi fekszik előttem, amit simogatni kezdek, akkor a kezem nagyon hamar elkezd "kalandozni":) Erről én nem tehetek, ez amolyan pavlovi reflex:) És ha ez a "kalandozás" nem megengedett, akkor nem nagyon van más választás, mint felállítani a kislányt a térdemről:)

Vagyis természetesen elfogadom a határokat, és nem is lépem át, de ha folytatnám a simogatást, akkor valószínűleg átlépném...

Talán Vera írta, hogy inkább háromszor körbefutja a buszpályaudvart (nem tudom, milyen nagy:) ), minthogy sarokba álljon... Ez vetette fel, hogy tulajdonképpen a testmozgás is lehet kiegészítő büntetés:) Mivel nekem az egyik kedvenc fantáziám, hogy egy női focicsapat edzője vagyok, így tulajdonképpen hasonló dolgokat már el is képzeltem, le is játszottam magamban:)

A mindennapi edzéseken amúgy szokásos pl. a késéseket fekvőtámasszal, vagy X kör futással büntetni. Alapból ezeknek nincs szexuális töltetük. Viszont az a tudat, hogy a kislánynak engedelmeskednie kell, és ez tulajdonképpen egy büntetés, már teljesen más dimenzióba helyeződik át:) Persze ezek csak amolyan felvezető büntetések (előjáték), ami csak azt mutatja meg, hogy ki a főnök (boss), és vezeti az utat a poroláshoz:)

Érdekesebb (és sokkal intimebb), amikor a négy fal között, meztelenül tornáztatod meg a barátnődet, feleségedet. Ez, mondhatni, hármas célt is szolgál: egyrészt, a kislányok mindig a súlyukkal vannak elfoglalva, így ez fogyókúrának is felfogható:)))); másrészt nagyon izgató látvány tud lenni a különböző tornagyakorlat (csak el kell engedni a fantáziát); harmadrészt pedig simán elmegy büntetésnek, hiszen fizikai fáradtsággal jár, engedelmeskedni kell, stb. :)

Ide kapcsolódik egy speciális kiegészítő büntetés: a sztriptíz tánc:) Vagyis az a bünti, hogy a férjed, barátod (vagy esetleg idegenek:)) ) előtt be kell mutatnod egy vetkőzést. Érdekes, hogy egy olyan kislány esetében, akivel szinte nem voltak határok, ez mégis valamilyen falat jelentett:) Vagyis szinte bármit meg lehetett csinálni vele, de erre nem volt hajlandó.... És nem azért, mert félt, hogyan mutat meztelenül, hiszen előtte már tucatszor láttam úgy. Ha erre egy kislány tudná a választ, nagyon érdekelne...

Olyanról is hallottam, amikor a kislány azt szerette, ha a haját húzzák:) Engem mindig izgatott az a kép, amikor a tanár a fülénél fogja viszi ki a kislányt az osztály elé, hogy a térdére fektesse:) Valahol a kettő talán azonos tőről fakad?

És a végére egy, szerintem, érdekes kérdés (bár ez már messze túlmutat a spanking határain): kiegészítő büntetésnek tekinthető-e, ha a kislányt megkötözik, megbilincselik, deresre húzzák? A kötözés (bondage) egy teljesen önállá rész, rengeteg híve van, akik csak erre indulnak be. A lekötözés, mint az ónálló akarat elvesztése, a sima szexben is fontos szerepet kaphat - szinte még nem találkoztam olyan lánnyal, akit nem izgatott volna fel a gondolat, hogy egy selyemsállal ki van kötve a két keze az ágyhoz, és én azt teszek vele, amit akarok (persze csak a "normális" szex keretein belül:) ).

Nagyon sokan szeretik a dereses témát, vagy a judicial punishmentet, ahol a törvény őrei valamilyen büntető alkalmatosságra szíjazzák a bűnösöket.

Én nagyon sokáig nagyon távol tartottam magamat ettől a résztől. Nem tudom miért. Bennem még mind a mai napig nagy harcot vív, hogy melyik az érdekesebb, izgatóbb: ha fizikai kötelék tartja egy helyben a kislányt, vagy az, ha valamilyen "szellemi"? Vagyis, ha le vagy kötözve egy padra, ágyra, asztalra, és lehetőséged sincs menekülni - vagy minden szabadságod megvan, de mégis odatartod a popsidat, valamilyen belső késztetésre: mivel belátod, hogy megérdemled, vagy még többet kapsz, ha nem engedelmeskedsz... :))

Feltenném a kérdést azoknak, akik pl. a derest szeretik: mennyire fontos az, hogy a kislány le van kötözve, és nem mozdulhat? Persze így magamnak is válaszolnom kellene rá (mivel én is szeretem a derest:)) ). És őszintén mondom, nem tudom a választ. Ha választanom kellene a következő helyzetek közül:

- egy lánynak oda kell menni a fenekelő bakhoz, a teljes iskola előtt, ráhajolni, hagyni, hogy felhajtsák a szoknyáját, lehúzzák a bugyiját, és addig nem állhat fel, amíg meg nem kap egy tucat nádpálca ütést

vagy

- egy lányt odavisznek a fenekelő padhoz, ráhajoltatják, lekötözik kezét-lábát, majd felhajtják a szoknyáját, lehúzzák a bugyiját, és kap egy tucatot a nádpálcával

akkor tényleg nagy gondban lennék:)

Hiszen mind a két jelenetnek megvannak a saját izgató részei. És igazából nem is a fizikai büntetés a lényeg (az mind a két esetben ugyanaz), hanem sokkal fontosabb, hogy közben milyen érzelmei vannak a lánynak. Az első esetben ellenkezhetne, bár annak lenne következménye. Nem tartja vissza semmi, bármikor felegyenesedhetne. A második esetben nem tehet semmit, teljesen ki van szolgáltatva, minden az ő akaratán kívül történik....

(Csak zárójelben jegyzem meg, hogy engem azért még mindig jobban izgat az első eset:))) De én pasi vagyok:), és a fantáziámban a kislányok őgy viselkednek, ahogyan én akarom:) Néha azért jó őket "mozdulatlanná" tenni, és akkor kevesebb fáradtsággal jár az elnáspángolásuk:)))) ).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése