Pages

2009. október 21.

Kiegészítő büntetések

Akkor én is reagálok pár dologra, amit a kislányok írtak:), és persze felhozok 1-2 büntetési formát, ami eddig nem került szóba.

Menta írta: "Én, személy szerint, a kiegészítő büntetést sok esetben megalázónak érezném, úgy vélem, túlnyúl már a spakingon."
 

Azt, hogy túlmutat a spanking kapcsolaton, én is hasonlóan gondolom. De mivel soha nincs csak fehér vagy fekete, így én nem tudok elképzelni olyan kapcsolatot, amelyben csak fenekelés van és semmi más. Szerintem azt tekinthetjük fenekelős kapcsolatnak, amelyben dominál a porolás. Vagyis a spanking van a középpontban, jelentős részét teszi ki az egésznek - de azért más is belefér. Hogy mi, az teljesen személyfüggő:)

Engem mindig is érdekelt, hogy egy kislány miért érez megalázónak pl. egy sarokba állítást, amikor szerintem maga a porolás sokkal megalázóbb tud lenni - ha belegondolunk a dologba. Egy pasi megragad, a térdére fektet, lehúzza a nadrágot, felhajtja a szoknyát, esetleg a bugyi is lekerül - majd elnáspángolja a popsidat, mint egy csintalan kislánynak:)

Én nem vagyok "kislány":), így nem is tudom megérteni a lelkivilágukat. Nekem, mint pasinak, sokkal megalázóbb érzés lenne maga, a fenekelés, mint esetleg pl. egy sarokban állás. Elfogadom, hogy mások vagyunk (szerencsére:) ), de több kislány esetében tapasztaltam, hogy azért ellenzik pl. a sarokba állítást, mert "megalázó". Vera magyarázata, hogy unalmas, jobban érthető - főleg ha igaz is:)

Azt sem értem, hogy elfogadjátok a fenekelést, és fel sem merül, hogy azért csinálnám, hogy megalázzalak benneteket. Viszont nem fogadjátok el a sarokba állítást, mivel szerintetek azért csinálnám, hogy megalázzalak benneteket...

:)))

Én elfogadom, hogy kinek hol vannak a határai, így simán elvagyok, ha nincs sarokba állítás (egy talin nem is nagyon lehet megcsinálni), vagyis nem ezt hiányolom - csak ez egy tökéletes példa erre a "megalázó" érzésre. Bár szerintem ez külön is megérdemelne egy saját témát:)

A kiegészítő büntetések közül kimaradt egy, amiről azt hittem, hogy valaki felveti. Hiszen ez egy teljes kapcsolatban - mondhatni - természetes:) Mire gondolok? Talán meglepő lesz, de a plusz büntetések közé lehet sorolni a fenekelés utáni (közbeni) szexet:) Persze ebben az esetben a "büntetés" szót erősen idézőjelekbe kell tenni - de igazából a spanking esetében is idézőjelben kell érteni a büntetést.

Szerintem nagyon izgalmassá tudja tenni a spanking kapcsolatot, ha bele lehet vonni az erotikát:) Persze ez már tényleg csak komoly kapcsolat, házasság, stb. esetében képzelhető el, ez nem is kérdés:)

Éppen most láttam egy filmet, ahol a kislánynak szappannal kimosták a száját, amiért csúnyán beszélt:) A történetekben, filmekben ez is elég gyakran előfordul, mint kiegészítő büntetési forma. Én nem csináltam már ilyet, bár jó párszor megfenyegettem vele kislányokat:) Én nem csináltam, Viki mégis megtapasztalta, milyen:) Én sem tudtam róla, pár évvel később mesélte el, hogy egyszer, amikor valami nagyon csúnyát mondott, saját magának kimosta a száját szappannal:)

Érdekes plusz dolog lehet, ha a popsit, vagy esetleg a bugyit benedvesítjük, és így poroljuk el a kislányt. Azt, gondolom, nem kell részletezni, hogy nedves bőrön sokkal jobban csípnek az ütések. Olyat már én is csináltam, amikor lelocsolt egy kislány, hogy én is lelocsoltam egy kicsit a pucér popsiját, és így fenekeltem el, nagyon alaposan. Olyat csak filmen láttam, hogy a kislánynak nedves bugyit kellett felvennie, és így kapott nádpálcával....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése