Pages

2009. október 20.

Kiegészítő büntetések

Akkor felvezetem ezt a témát, ha már Vera nem tette meg... :))

Szerintem ez az a téma, ami egy kicsit már feszegeti a határokat... Régi dilemma, hogy mit nevezhetünk spanking (fenekelős) kapcsolatnak, mikor beszélhetünk másról, pl D/s (Dom/sub) életvitelről, vagy esetleg már komolyabb, S/M (Szado/Mazo) kapcsolatról. Hiszen mindegyikben előfordul a fenekelés.

Elsőre könnyű azt válaszolni, hogy az a spanking kapcsolat, amikor csak fenekelés van, és semmi más. Hiszen egyrészt maga a fenekelés esetében is van egy domináns (aki fenekel), és egy elszenvedő (az elfenekelt kislány). Másrészt a porolás maga is akkor az igazi, ha van benne játék, felvezetés (rosszalkodás, pimaszkodás, majd erre a fenyegetés), majd az "aktus", maga a fenekelés, és az "utójáték", ami szerencsés esetben szex, de egyébként is popsi-simogatás, vagy hasonló dolgok.

A kiegészítő büntetések pedig már túllépnek a poroláson, így mondhatni, hogy egy újabb teret nyitnak meg a játék számára. Ahogyan a fenekesek erősségével, az egyes eszközök variálásával lehet (és kell?) keresni a határokat, ugyanígy az egyéb büntikkel is tágítani lehet a "játszóteret". Persze ezekhez befogadókészség is kell, és még jobban oda kell figyelni a másikra.

Vagyis nem helyes, ha valamilyen kötelező dologról beszélünk, viszont egyes dolgok nagyon fel tudják dobni a játékot. Hogy éppen mik ezek, az nagyon személyfüggő - sokkal jobban, mint maga a fenekelés. És talán ezeknél jön elő a szereplők igazi énje - és most nem Vera többszörös énjére gondolok:))) Hanem az, hogy egy adott személy igazából mit is keres, mi rejtőzik benne, merre mutatnak a vágyai (amit talán ő saját maga sem mer bevallani - még saját magának sem:) ).

Én megpróbálom összeszedni az általam ismert kiegészítő büntetéseket. Persze ez nem jelenti azt, hogy én ezeket mind alkalmaztam már, vagy egyáltalán kedvelem és szeretném alkalmazni:), de mivel ez a felvezető bejegyzés, így próbálok egy minél teljesebb képet felvázolni. És lehet majd sorra kiegészíteni a listát, olyan dolgokkal, amiket én lefelejtettem, vagy esetleg nekem is újdonság (mint pl. a forró törülközőre való ültetés).

Az egyik ilyen, ami már előre nagy vihart kavart a blogon - Vera kedvence:), a sarokba állítás. Bevallom, hogy én kedvelem, és elég sokszor alkalmaztam is:) Persze nagyrészt csak olyankor, amikor kettesben voltam a kislánnyal. Tényleg van valami felemelő érzés abban, amikor tulipirosra náspángolsz egy szép kislány popsit, majd magad elé állítod, és miközben a sörödet (borodat, pezsgődet, pálinkádat) kortyolgatod, gyönyörködsz a látványban. Szerintem nincs olyan spanking kedvelő pasi, aki ne azt vallaná, hogy a világ legszebb látványa van ilyenkor a szeme előtt:))

Számomra amúgy nem a sarok a lényeges a dologban:) A sarok, vagy csak a sima fal (de lehet egy szekrény, vagy ajtó, vagy bármi más), csak egy eszköz, egy kellék, hiszen valahova állni kell (furán nézne ki, hogy csak úgy áll a kislány a szoba közepén...). Nem hiszem, hogy ebben a helyzetben a kislány érezhetne bármilyen kirekesztettséget, hiszen ezekben a percekben tényleg minden figyelem rá irányul. Igaz, hogy a popsijára - de akkor is rá:)

Én a sarokba állítást praktikus okokból is szoktam használni. Mivel tényleg megpróbálok mindig konzekvens lenni, így az előre kimondott büntit végre kell hajtanom, akkor is, ha már kicsit soknak tűnik... Ha úgy látom, hogy a kislány popsija már kezd nagyon érzékeny (túl érzékeny) lenni, akkor éppen megfelelő indok a büntetés szüneteltetéséhez a sarokba küldés. Így nem az történik, hogy várjunk egy kicsit, ami tönkre vágja az egész játékot, hanem egy plusz büntetés kerül elő - ami viszont ad egy kis pihenőt a kislány popsijának:)

Én nem csak állítottam kislányokat sarokba, hanem térdepeltettem is:) Ez azért már egy jóval mélyebb kapcsolatot feltételez, és sokkal jobban feszegeti a határokat, mint a sima sarokba állítás. Igazából csak olyan kislánnyal szabad megcsinálni, aki jóval több, mint egyszerű spankee (vagyis olyan, aki csak fenekelést szeret kapni). Számomra valahol itt húzódik a határ a fenekelős kapcsolat és a D/s között....

Talán furcsa lesz, de én a kiegészítő büntetések körébe sorolom a mások előtti büntetést, vagy éppen a mások előtti sarokba állítást. Persze most nem a véletlenszerű, vagy csoportos nézőkre gondolok, hanem egy olyan megrendezett jelenetre, amikor egy harmadik személyt hívsz meg, hogy legyen pár percig szemtanúja az eseményeknek:) Szerintem sok kislány egyetért azzal, hogy nagyon sok fenekestől komolyabb büntetés lenne a számukra, ha pl. éppen amikor a sarokban állnak, pirosra náspángolt pucér popsival, megjelenne egy harmadik személy... Szerintem a legtöbb kislány inkább vállalna több száz fenekest, akár a kisfeketével, mint ezt:) Pedig ez is csak egy szint:)

A sarokban állást ki lehet váltani kevésbé "intim" dolgokkal, főleg társaságban. Ilyen lehet a Mondy által preferált "sarokba ültetés". Ez olyan, mint az iskolában a "szamárpad":) Vagyis csak az a tudat okoz büntetést, hogy mivel külön ülsz, így mindenki tisztában van vele, hogy előtte el lett verve a popsid. Persze ezt amúgy is tudja mindenki egy-egy ilyen alkalommal, de így tudatosítva azért jóval érdekesebb:)

Tulajdonképpen kiegészítő büntetés lehet a popsin kívül bármilyen más testrész büntetése. Ezen a téren tényleg csak az egyéni határvonal szab gátat a dolgoknak.... Az, hogy kinek mi fér bele, csak az egyénre jellemző - és nagyon messzire visz.

Mivel én kedvelem az iskolai témát, így nálam a tenyeres (vagyis vonalzóval a nyitott tenyérre csapás) még simán elmegy:) Nem szoktam túl gyakran alkalmazni, mivel tényleg a popsi paskolása az igazi:) Viszont ezt is alkalmaztam már olyan indokkal, hogy kíméljem a kislány popsiját. Vagyis ha úgy láttam, hogy már sokat kapott (és esetleg olyan szituáció volt, hogy még a megmaradó nyomra is kellett figyelni...), és mégis rosszalkodott, akkor alternatív megoldásként osztottam már ki tenyereseket:) Persze itt sokkal jobban kell vigyázni, mint a fenekeseknél....

Amúgy az iskolai történetekben elég gyakran találkozni tenyeressel. A régi korokban túlnyomórészt a tenyeret verték és nem a feneket... Persze engem mindig csalódással tölt el, ha ilyet látok egy-egy filmben, hiszen sokkal izgalmasabb lenne a kislány szoknyáját vagy bugyiját kiporolni... Viszont annyi jó van a tenyeresekben, hogy ebben az esetben szemben állsz a kislánnyal, és így láthatod az arcát, amikor emeled a vonalzót, amikor lecsap a tenyerére...:)


Sokan szeretik a talpat is ütni - ennek is szinte külön irodalma van. Engem ez kimondottan nem tud izgatni, nem is csináltam soha. Viszont láttam már filmeken:)

Más testrészt én nem tudnék felsorolni, ami szerintem még belefér egy spanking kapcsolatba...

Szintén iskolás téma a büntetősorok írása. Ezt is alkalmaztam már, viszont önmagában nem olyan élvezetes:) Jó lehet a játék részeként, amikor pl. egy adott idő alatt százszor le kell írni rendesen egy mondatot - és a végén annyi fenekest kap a kislány, amennyivel kevesebbet írt (vagy annyiszor X fenekest:)) ). Itt az írás csak eszköz.

Hasonlóan izgató lehet, ha egy alapos porolás után, sajgó pucér popsival kell leülni egy kemény székre, és úgy írni valamit. Az írás itt is eszköz, a lényeg, hogy ülni kell:) Vagy esetleg állni, előrehajolva az íróasztalra, és ha nem ír eléggé gyorsan, akkor egy nadrágszíjjal lehet "noszogatni":) És a fantáziában, egy osztályteremben, tanítás után, szintén a büntetés első részét megkapva, felhajtott szoknyával a táblára írni a sorokat....:)

Kiegészítő büntetés lehet a ruházattal való játék:) A bugyi "elvétele", akár a porolás előtt, mondjuk az étteremben.... Vagy a porolás után:) Egy intimebb kapcsolatban ilyen büntetés lehet a felsőruházat elvétel, hosszabb időre. Vagyis egész nap csak mondjuk bugyi és felső lehet rajtad:)

De kiegészítő bünti lehet mondjuk egy "büntető ruha" felvétele is:) Vagyis mielőtt elkezdődne a porolás, át kell öltözni, mondjuk pizsamába, vagy esetleg egy iskoláslány szerkóba:)

Pluszt tud adni a várakoztatás is.... Vagyis a kislány tudja, hogy kapni fog, de előtte még más dolgokat kell csinálni (mondjuk házimunka, vagy bármi más).

Hasonló lehet, ha a kislánynak kell gondoskodni a büntetés eszközeiről:) Egyszerűbb esetben neki kell behozni a fakanalat:), de ki lehet küldeni az utcára, hogy ő maga vágjon le vesszőket:) Az egyik kedvenc történetem arról szól, amikor az iskolaigazgató meg akarja büntetni a feleségét, és az asszonyt küldi le az egyik osztályba, hogy kérje el a nádpálcát a tanártól.... Amiből persze a tanár és az osztály összes tanulója tudja, hogy hamarosan a nő popsiján fog táncolni...

Vagyis szinte bármi lehet kiegészítő büntetés:) Én igazából soha sem azért alkalmazom ezeket, hogy plusz fájdalmat okozzak. Változatosabbá tudják tenni a játékot (hiszen a legjobb kapcsolat is unalmassá tud válni, ha csak arról szól, hogy a térdemre fektetem a lányt, és kézzel kiporolom a fenekét...), nagyon jól lehet használni, ha kímélni akarom a kislány popsiját, és persze túl lehet lépni a spanking szinten - ha mind a két fél úgy látja jónak:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése