Pages

2009. október 14.

Fenekelés mások előtt

Akkor én is elmondom a véleményemet ebben a témában. Ami eleve 2 téma:)

Nagyon sok dologban egyetértek a lányokkal, a korábbi hozzászólásokból. Szerintem is az egyik legintimebb dolog a fenekelés. Vagyis igazából, teljes egészében csak 4 fal között és 4 szem között az igazi:) És én mindig a "normál" szexhez szoktam hasonlítani, mivel az eszközök másak, de a lényeg ugyanaz:)

Ugyanígy gondolom, hogy egy "igazi" porolást nem lehet végrehajtani nyílt helyen. Viszont alkalmas lehet fokozni a dolgokat, amolyan "előjátéknak" a szerepét betöltve. Persze nem mindenki szereti (ahogyan nem mindenki szereti, ha "rendesen" megcsókolják nyílt színen), de vannak olyanok, akiket ez kifejezetten feldob. És nem csak olyan dolgokra kell gondolni, hogy a pasi a főtér közepén térdére fekteti a kislányt, felhajtja a szoknyáját, lehúzza a bugyiját és pirosra paskolja a popsiját. De már az is egy szint, ha pl. egy éttermi asztalnál, vagy a vonat fülkéjében elhangzik: "Ezért alaposan el foglak fenekelni":) Vagyis én a verbális dolgokat is nagyon kedvelem, és szoktam is alkalmazni:)

A következő szint, ha a kislány kap 1-1 paskolást a popsijára. Ez megint nincs túl messze a "sima" kapcsolattól, amelyben most már teljesen elfogadott, ha valaki megpaskolja, vagy esetleg megsimogatja a párja popsiját. Spanking kapcsolatra lefordítva ez csak annyiban más, hogy egy kicsit erősebb a paskolás:)

A következő szint már inkább nevezhető "elemi" szinten fenekelésnek: amikor több, keményebb ütés landol a kislány popsiján. Persze ez is korlátok között lehetséges csak: ritkán, szerencsés helyzetben képzelhető el csak térdre fektetés (nekem már volt ilyen élményben részem:) ), és az eszközök használata is eléggé korlátozott.

Én úgy vélem, hogy egy ilyen helyzetben másodlagos a fizikai hatás. Vagyis míg egy "rendes" porolásnál nagyjából hasonló mértékben van jelen (jobb esetben) a fizikai és szellemi rész, egy nyílt színen történő fenekeléskor sokkal dominánsabb az érzelem, a fantázia. vagyis ekkor nem lehet úgy elfenekelni egy lányt, hogy igazán megérezze:) A lényege az a gondolat, hogy láthatják, mások is tudhatnak a dologról, valami veszélyes, valami tilos.....

Engem igazából az ilyen fenekelés nem nagyon izgat. Talán ez meglepően hangzik, de igaz:) Vagyis én nem nagyon kapok annyi pluszt ettől, mint amennyi várható lenne. Persze izgalmasabb, de én elsősorban csak vagy a kislányra vagyok (voltam) tekintettel, vagy olyan helyzet alakult ki, ahol nem volt más választásom:))

Egy nyílt színen történő porolás sokkal jobban megosztja az ember figyelmét. A fenekelőnek amúgy is oda kell figyelnie a kislányra, és ez kibővül a környezetre, a többi emberre való figyelemmel. És ez óhatatlanul elviszi a lényeget, a fenekelés érzetét. Én éppen ezért nem is szoktam forszírozni, de nem is ellenzem. Ha egy lány ezt szeretné, akkor tőlem megkapja:))

Engem nem zavar a dolog, sőt, lehet mondani, hogy több plusz dolog van benne, mint negatív, de ha csak az én véleményem lenne a fontos, akkor nem ez állna az első helyen:)

Teljesen más a véleményem a mások előtti fenekeléssel kapcsolatban:) Bevallom, hogy ez engem jobban érdekel, és a fantáziámat is sokkal jobban megmozgatja. Talán nem véletlen, hogy a kedvenc fantáziám egyike az iskolás téma, ahol a büntetés az osztályban, a többiek előtt történik. Vagy az igazgatói irodában, de legtöbbször jelen van még más is. Vagy én vagyok csak amolyan "figyelő" szerepkörben.

A másik kedvencem, a judicial punishment esetében is rendszeres szereplők a nézők (és ezen a színpadon teljes létjogosultsága van a nyílt fenekelésnek is). Érdekes, hogy ebben a témában én sokkal inkább szeretek "bíró" lenni, vagyis az a személy, aki kiosztja a büntit (és persze nézi a végrehajtást), mint az, aki kiosztja a büntit...

Engem valamilyen szakmai érdeklődés tölt el, ha egy azt figyelem, ahogyan egy másik pasi porol ki egy kislányt:) Ahogyan Mondy is írta a saját szemszögéből, hogy nem látja a pasit, aki fenekeli, én sem látom a kislány arcát, aki éppen a térdemen fekszik. Nagyon érdekes lehet a fenekelés egészét megfigyelni, amolyan kívülállóként.

Van olyan ismerősöm, aki szereti, ha egy tükör előtt fektetem a térdemre, és ő így a tükörben, más szemszögből tudja megfigyelni a történeseket. Az is érdekes, hogy az illető rengeteget fantáziál arról, hogy nyílt színen, másol előtt fenekelik el - a valóságban viszont nagyon is ragaszkodik a 4 falhoz:)

Én nem szeretem, ha fényképeznek vagy filmeznek, de többször is csináltam már olyat, hogy egy kamerát kötöttem a tévéhez, és így figyeltem a kislányt fenekelés közben:) Persze közben a lány is láthatott engem, láthatta, ahogyan emelkedik a kezem, láthatta, hogyan csapódik le a popsijára, láthatta, milyen élvezetet okozott ez nekem....

Összegezve a dolgokat. A fenekelés lényege maradjon meg a 4 fal és4 szem közt, de nem árt, sőt, talán néha kell egy kis "fűszer" (hiszen ahogyan a sima szex is megszokottá válik egy idő után, ugyanúgy a fenekés is eléri ugyanezt, ha nem változik semmi). Kell egy kis felvezetés (persze itt a fantázia lényeg), valami szokatlan, valami plusz izgalom. A lényeg úgy is a másik szobában történik:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése