Pages

2007. szeptember 26.

Nulladik óra

Ez egy olyan történet, amikor nem én fenekeltem, hanem csak nézője voltam a porolásnak. Az eset még a középiskolában történt.

Bár volt kollégiuma az iskolának, ahova jártam, de nagyon sokan a szomszédos településekről jártunk be. Ráadásul nekünk, fiúknak, általában a tornaóránk úgynevezett "nulladik" óra volt, vagyis 7 órakor kezdődött (nálunk külön volt fiú és lány tesi óra, ami tulajdonképpen jó volt, mert amikor a lányoknak volt tornaórájuk, akkor az nekünk "lyukas" óra volt, vagyis vagy kimentünk csavarogni a városba, vagy bámultuk a lányokat, ahogyan tornáztak:) ). Ilyenkor a korai busszal kellett mennünk, ami azt jelentette, hogy már 6 óra előtt bent voltunk a suliban.

Ez sem volt rossz, mivel ilyenkor kihasználtuk az időt, és lemásoltuk egymás házi feladatait. És persze jól elvoltunk, csak mi voltunk az egész suliban. Egy idő után 1-2 lány is csatlakozott hozzánk, akiknek nem volt kötelező, de ők is a korábbi busszal jöttek (vagy azért, hogy velünk csinálják a házit, vagy, mert a barátjukkal akartak lenni).

Volt egy lány, Kati, akinek tetszett az egyik osztálytársam (Józsi). Nem volt éppen csúnya lány, de Józsinak nem tetszett. Kati egy idő után eléggé tolakodóan mászott rá a srácra, akinek ez nem nagyon tetszett. Olyanokat csinált, hogy minden szó nélkül simán beleült Józsi ölébe, átkarolta és nem akarta elengedni (és ezt megcsinálta rendes szünetben is, amikor mindenki az osztályban volt, nem csak nulladik óra előtt), sőt olyan is volt, hogy belecsípett a fenekébe.

Egy ilyen alkalommal Józsi már nem bírta tovább és azt mondta a lánynak, hogy ha nem száll le róla, akkor el fogja fenekelni. Kati persze nem vette komolyan, és csak azt válaszolta, hogy azt is örömmel venné tőle.

A következő alkalommal Józsi tudta, hogy töriből feleltetni fogják, ezért ki akarta használni az időt tesi óra előtt, és olvasgatta a könyvet. Kati a háta mögötti padba ült és piszkálni kezdte a haját. Egy ideig bírta a srác, úgy tett, mintha nem venne róla tudomást, majd felállt és kiült a tanári asztalhoz tanulni. Kati pár perc múlva követte, felült az asztalra és úgy hajolt előre a fiúhoz. Józsi ekkor megelégelte a dolgot, megragadta a lány kezeit, és úgy fordította, hogy az asztalon keresztbe feküdt, úgy, hogy tulajdonképpen majdnem állt a padok felőli oldalon, a felsőtestével az asztal lapján hasalt, a srác pedig a másik oldalon fogta a két kezét, így nem tudott szabadulni (elég alacsony lány volt, így a lába nem ért le a földre - egy dobogón volt a tanári asztal és elég magas volt -, a csípője pont az asztal szélénél, vagyis a popsija felénk feszült).

Persze Józsi így nem tudta elfenekelni, ezért szólt a 2 legjobb barátjának, hogy amíg ő tartja, ők fenekeljék már el a lányt. Én a harmadik padból bámultam, ahogyan odamentek és két oldalról jó csípőseket rávertek a lány farmerjára. Kati persze próbálta megjátszani, hogy nem fájt neki, de nekem már ekkor is elég jelentős tapasztalatom volt, így tudtam, hogy igencsak csíptek a fenekesek.

Amikor Józsi elengedte, Kati nevetgélni próbált, mondott valami vicceset, majd amikor úgy gondolta, hogy lekerült róla a figyelem, akkor kiment. Én tényleg nem utána mentem, hanem a wc-re, de amikor láttam, hogy a szomszéd tanteremben világít a lámpa (az ajtó alatt, és ilyenkor csak mi voltunk az iskolában), akkor bementem. És ott volt a lány, még mindig a popsiját simogatva, kicsit könnyes szemmel. Én persze nem tudtam kibújni a bőrömből és megvigasztaltam (csak egy kis fejsimogatás), de azt is elmondtam neki, hogy megérdemelte a fenekelést, mert így nem lehet egy fiúra rámászni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése