Pages

2007. augusztus 9.

Egy kivénhedt spanking kedvelő dala

Nem fenekelek többé ebben az életben,
se térdemen és semmilyen helyzetben.
Nem iszom alkoholt, mert sok a savam,
a pohárban már csak víz van és a fogam.
Ha kérdezed, hogy vagyok, hát öregurasan.

Nem járok nők után, mert nincs rá keret,
mindenem elviszik és tiltakozni, sem merek.
Már majdnem kopasz vagyok, bár a kalapom elfedi
a karom is rozsdás, a fene megeszi.
Az ebédnél mindig leeszem magam,
ha kérdezed, hogy vagyok, hát öregurasan.

Rájöttem arra, hogy nincs már sok dolgom,
a vonalzóm helyett a mamuszom hordom.
A farmerból kilóg a sejhajam
Ha aranyér kell, hát nekem az is van.
Ha kérdezed, hogy vagyok, hát öregurasan.

A lányok már nekem semmit sem jelentenek
De régen volt, mikor paskoltam a fenekeket.
Sajnos már semmim sem ugyanolyan,
csak pisilni tudok, de azt is csak úgy, ahogyan.
Ha kérdezed, hogy vagyok, megmondom
hát szarul fiam

Tanárúr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése