Pages

2007. február 4.

Üzletasszony

A következő történet a Szexpartner kereső című újság 1991/6. számában jelent meg. Számomra azóta is felejthetetlen:)

Mikor Evannal találkoztam, nem gondoltam volna, hogy meg fogja változtatni eddigi életemet. A Texas Oil Corporation egyik igazgatónője vagyok, és ebből fakadóan szeretek felsőbbrendűnek látszani, ill. túl nagy fontosságot tulajdonítok a hatalomnak. Valójában semmi rosszat nem látok abban, hogy ilyen hivatalos jellegű az életem a magánéletben is. Hatalmamnál fogva én voltam az úr a munkahelyemen és a hálószobában is. De ekkor megjelent a színen Evan. Attól a perctől kezdve, hogy első alkalommal megismertem, azonnal vonzalmat éreztem iránta, mert olyan szexuális légkör lengte körül, ami engem azonnal magával ragadott. Széles mosolya, bizalmaskodó hencegése és a mögötte húzódó nyers szexualitás azonnal rabjává tett.

Első pillanatban megéreztem, hogy Ő nem olyan, mint az üzletfeleim, akik merő haszonszerzésből és érdekből viselkednek velem udvariasan. Kívülről keménynek látszott, de belülről csupa szív és csupa gyengédség. Persze senki sem bújhat ki a bőréből, ezért az első randink alkalmával még igyekeztem eljátszani a határozott és a vezető szerepre született nőt. Én rendeltem meg az italokat és az előételt is. Majd hirtelen, szó nélkül megragadta a karomat, és kiráncigált az utcára. Olyan erős szorítása volt, hogy azt hittem eltöri a karom. Dühös fények villództak a szemében, és nekem először az életemben halálfélelmem volt. "Mit akarhat tőlem? Hová akar vinni?" Különös, de abban az ingerültséggel teli pillanatban vettem észre, hogy milyen jóképű az a fiú, és a harag csak még jobban kiemelte szemének szépségét, ajkainak érzékiségét.

Miután beléptünk a lakásába, Ő kevert magának egy italt, és engem szinte semmibe vett. Mikor felém fordult csak ennyit mondott: "Vetkőzz!" Engem teljesen megdöbbentett nyersessége, és szinte elállt a lélegzetem. "Tedd azt, amit mondtam!" - parancsolta Evan, de olyan hangon, mint egy ostorcsapás. Félelem és izgalom keveréke töltött el, ahogy kiléptem elé ruhámból, és csak a bugyim ill. a melltartómat hagytam fent. Lassú mozdulattal, mint azt csak a filmekben látni, kioldotta a nadrágszíját és kihúzta a nadrágjából. Megragadta a hajamat és egy erős mozdulattal térdre kényszerített. Lehúzta a bugyimat és a lábához szorított, mint régen a tanár a kisdiákot. Minden erőmet összeszedve küzdöttem a szorítás ellen, de nem sikerült kiszabadítanom magam. Hallottam a szíj suhogását és végül azt, hogy a fenekemen landolt. Ekkor sírva fakadtam, de Ő nem hagyta abba. Csak mikor már tényleg a fájdalomtól zokogtam, akkor hagyott fel az ütlegeléssel és vett a karjaiba.

Evan gyengéd szavakkal vigasztalt, de ugyanakkor finoman figyelmeztetett is. Azt mondta, hogy vége már azoknak a napoknak, amikor fennhéjázva és parancsolgatva kurválkodtam, mert ha azt akarom, hogy nőként bánjon velem, akkor úgy is kell viselkednem, mint egy igazi nőnek. Ezután gyengéden nagy kezei közé fogta az arcomat és én félénken megpusziltam. Ekkor kikapcsolta a melltartómat és addig harapdálta a kebleimet, míg felvisítottam. Szájával elindult lefelé a "cicuskám" irányába, de amikor odaért, hirtelen átfordított és a popómat kezdte nyalni. Egyik orgazmusból a másikba kerültem, és mielőtt az utolsóhoz értem volna, Ő belém mártotta édes szerszámát, amitől a csúcsok csúcsát is megmásztam.

Evan teljesen új nővé varázsolt és instrukciói alapján éreztem, hogy egyre inkább önmagamat adom. Valahányszor rosszindulatúan viselkedtem, Ő mindig a térdére fektetett és elnáspángolt. Minden nap mikor hazaérek, levetem hivatali ruhámat és átcserélem harisnyatartóra, harisnyára és magas sarkú cipőre. Amikor Evan hazaér, én már az ajtóban várom egy itallal, és ha látom, hogy rossz napja volt, akkor már tudom, hogy kemény és hosszú éjszakám lesz. Legutóbb szándékosan kimaradtam otthonról csak azért, hogy amikor hazaérek ott találjam Evant a karosszékben, kezében az ostorral. Ott ült mellette hűséges barátja, Dale is. Teljesen megfélemlített és zavarodott voltam. Evan rám parancsolt, hogy menjek be a hálószobába, vetkőzzek le, és feküdjek arccal az ágyra. Másodpercekkel később Dale odakötözte a kezeimet az ágy lábához, és Evan finoman csiklandozta csupasz popsimat, miközben nyöszörögve tettem ígéretet, hogy soha többé nem jövök haza ilyen későn. Hirtelen megsuhant az ostor a kezében és lecsapott a popómra. Fájdalom töltötte el az altestemet. A második csapásnál sírni kezdtem. Rángatództam, de mind hiába, hiszen jó erősen odakötöztek. Ezután Evan átadta az ütlegelés jogát Dale-nek, hogy Ő büntessen tovább. Könnyeimen keresztül láttam, hogy Evan levetkőzik és feltérdel az ágyra, úgy hogy pénisze pont az arcom előtt volt. Fájdalmam ellenére megpróbáltam mindent úgy csinálni, ahogy Evan tanította.

Később, amikor Dale elment, Evan rendesen lefektetett az ágyba, és az éjszaka hátralevő részében csak kefélt és korbácsolt. Először életemben csináltunk anális szeretkezést. Végül hajnalhasadás felé kiszabadított rabságomból és megengedte, hogy karjaiban keressek megnyugvást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése