Pages

2006. november 12.

Pingpong

Mostanában volt szerencsém a spankingserver klipjeit megnézni - legalábbis egy részüket:) Elég jók, nekem főleg az tetszik, hogy nem egy kaptafára készülnek, vagyis eléggé változatosak.

Az egyik klipjük arról szól, hogy 2 lány pingpongozik, majd az egyik lány elfenekeli a másikat (az asztalra hajolva, pucér popsira, az ütővel). Ez több dolgot is eszembe juttat.

Az első élményem, amikor 16-17 évesen én játszottam egy lánnyal, úgy, hogy a vesztes fenekelést kapott. Persze a kislány nem nagyon tudott pingpongozni, így minden meccs azzal végződött, hogy a térdemre fektettem, és kiporoltam a szoknyáját. Ebben az időben még 21 pontig tartott egy szett, mi pedig úgy játszottuk, hogy amennyi ponttal nyertem, annyiszor X fenekest osztottam ki….

18 évesen építőtáborba mehettem az akkori NDK-ba, Magdeburgba. Elméletileg egy bányató körül kialakított üdülőt kellett volna rendben tartanunk, de igazából semmit se csináltunk, csak nyaraltunk. Vendéglátóink német diákok voltak, szinte csak lányok. Ők kezdtek el pingpongozni, az úgynevezett „forgó” játékot játszották. Vagyis mindenki körbe áll az asztalnál, mennek körbe, és aki éppen sorra kerül, az üti vissza a labdát. Ha nem tudja, akkor kiesett. Végül marad két ember, aki pár pontig játszik egy hagyományos meccset. A német lányok ezt úgy nehezítették, hogy rendszeresen az előttük álló popsijára csaptak az ütővel. Ebből persze időnként kisebb-nagyobb kergetőzés is kialakult, általában amikor valaki már sokat kapott és bosszút akart állni – egy-két alapos fenekeléssel a végén…

Természetesen mi is hamar csatlakoztunk a játékhoz. Mi persze mindig úgy szerveztük, hogy a nekünk tetsző kislány mögé kerüljünk a sorba – az ő popsija legyen a kezünk ügyében. Természetesen a német lányokat sem kellett félteni, ők is összefogtak, így a játék előbb-utóbb páros fogócskába ment át, a párok pedig valahol elrendezték egymással a nézeteltéréseket – fenekeléssel és/vagy mással:)

A spankingserver címe: http://www.spankingserver.com

De ha valakit érdekel, akkor a pingpongos klipet elküldöm neki email-ben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése