Pages

2017. január 20.

Könyvajánló



Már jó ideje nem bővítettem a könyvtárunkat, lehet, hogy kezd lecsengeni a szürke hatása? De most itt van egy újabb könyv, egy trilógia első része.

Sierra Cartwright - Donovan-dinasztia 1 - Megkötve

"Az ​​érintésed felszabadít, a csókod megköt.

Három fivér, egy nagy hatalmú család. Connor Donovan mindössze 27 éves, amikor átveszi a cég irányítását. Lara Bertrand céltudatos nő, aki eléri, amit akar. A fiatal milliárdos erőt sugárzó grafitszürke szemei, és forró éjszakákat sejtető hangja azonban leveszi a lábáról. Lara tudja, a két család nemcsak üzleti vetélytárs, de generációkra visszamenőleg gyűlöli egymást. Mégis, hogy megmentse apja cégét a biztos csődtől, sorsdöntő lépésre szánja el magát, és felajánlkozik a Donovan-fiúnak.

A kíváncsiságod űz hozzám. Mitől félsz? Attól, amit most kérni fogsz tőlem.

Connor nem csak az üzleti életben, de az ágyban is domináns. Felelősséget vállal, a korlátlan hatalomért cserébe. Nem feleséget keres, nem is szerelmet, hanem játszótársat, de a játék néha véresen komolyra fordul…

Sierra Cartwright bestseller sorozatában mesterien vezeti olvasóit a hatalmi játszmák világába, ahol a test is üzlet, ha az érdek úgy kívánja. Texas sosem volt még ilyen forró."

És egy nagyon kis részlet, csak kedvcsinálónak:

− Ez teljesen rendben van. Tegye fel mindazt a rengeteg kérdést, ami felmerült magában. Kérdezze meg, hogyan akarom megbüntetni.
− Muszáj ennek is benne lennie?
− Részemről igen. De a lényeg az, hogy minden kapcsolatnak, amibe belevágunk, szabályai vannak. Amiket én is betartok.
− Az, hogy akár csak megfordul a fejében a büntetés, számomra elfogadhatatlan.
− Valóban? Nézzük csak meg a bűnt. Emlékszik?

Lara emlékezett. Egészen pontosan.
− Azt mondta, hogy tartsam a kezemet a hátam mögött, és én nem így tettem.
− Egy tízes skálán mennyire értékelné ezt az engedetlenséget?
− Egyesnek. És maga sem volt dühös, vagy legalábbis nem látszott annak.
− Akkor hát milyen büntetést tartana megfelelőnek arra, amit tett?
− Fenekelés? Ha emlékszik, már kétszer volt benne részem, és utáltam.
− Minden egyes szóra emlékszem, amit mondott nekem.

És Lara minden egyes szóval egyre inkább a férfi hatása alá került.
− De én még sosem fenekeltem el. Bár lehet, hogy inkább az ágytámlához kötöm a kezét, és úgy nyalom ki.


A könyv megtalálható a könyvtárban. Akinek még nincs meg az elérhetősége, írjon nekem, és küldöm a linket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése