Pages

2016. december 13.

Történetek



Egy blognak vannak előnyei (bár most nem jut eszembe semmi... :) ), de az biztos, hogy van egy nagy hátránya: mivel a bejegyzések a keletkezés dátuma szerint vannak rendezve, így az egymáshoz tartozó fejezetek eléggé szét lehetnek szóródva. Ezért gondoltam, hogy csinálok egy kis rendszert. Létrehoztam egy új menüpontot, Történetek címmel, és ide összeszedtem a blogon található meséket, ha ismert, akkor a szerző szerint.


A blogon sok minden van, napi aktualitások, képek, filmek, stb. Ha csak fenekelős történetet akarsz olvasni, akkor ez a te helyed :)

A történetek menüpont a zöld sávban található, vagy elérhető ezen a linken:
http://pimaszok.blogspot.hu/p/tortenetek.html


Ha valami kimaradt volna, akkor szóljatok, és pótolom. Azt is jelezzétek, ha valamit elírtam, vagyis mondjuk nem az van a link mögött, aminek lennie kellene. És persze az is nagyon érdekelne, ha az ismeretlen szerzők részen lévő történetek írói jelentkeznének. És persze ha valamelyik történetet rossz szerző neve alá helyeztem...

Ez a rendszerezés amúgy arra is jó, hogy találtam olyan történetet, amelyhez tartozó fantáziám nagy kedvencem volt, de csak egy rövid részt írtam meg eddig (Szabolcs vármegye). Most kedvet kaptam a folytatáshoz :) (Jó, persze, a Pruglen előzményét is írom, de mivel idén már csak három napot dolgozok, így talán lesz elég időm...)


Valamint arra is jó, hogy ha feltúrom a gyűjteményemet, akkor tudni fogom, hogy melyik történet van már kint a blogon, és mit lehet még kirakni :)

Jó olvasást :)

És ha bármi hibát találtok, akkor szóljatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése