Pages

2015. február 18.

Spanking challenge



A Firm Hand kitalálta, hogy csinál egy olyan sorozatot, amelyben tényleg valódi fenekelés történik - és a spanking challenge nevet adta neki. Persze a filmjeik többségében elég rendesen fenekelnek, de mindig lehet "csalni" egy kicsit vágással, hogy megállnak, amikor a lány jelez, beállításokkal, stb. Itt viszont vágatlanul veszik fel a jeleneteket, nincs szünet - így nincs is nagy történet,csak a kihívás :)

A második részben Alison Miller (aki szerintem az egyik legnagyobb sztárja napjainkban a spanking filmeknek :) ) kap egy 6 perces porolást, kézzel - majdnem 1000 fenekest :) Amiért a filmet igazából szóba hozom az az, hogy a pasi keze jobban megsérül a végére, mint Alison popsija :)

Kép, klikk ide.

Velem is előfordult már, hogy hasonlót játszottam, de a lány farmert viselt, nem pucér popsira ment - a végén kiegyeztünk döntetlenben :) Az én tenyerem nem sérült így meg (azért tudni kell fenekelni :D), de azért Debrecenből hazafelé eléggé éreztem :) (Ezért is hoztam az a szabályt, hogy kézzel max. 200-at csapok a lány popsijára - főleg farmerra :) ).

Viszont egy 10 perces, pucér popsis porolást össze kellene hozni valamelyik kislánnyal :D

Ha valakit érdekel a film, akkor írjon, és felteszem valahova.

5 megjegyzés:

  1. Vince, komolyan azt hiszed, hogy lesz olyan hülye, aki ezt bevállalja? :D

    VálaszTörlés
  2. A lányok nem hülyék :) És ismerek minimum 4 lányt, aki bevállalná :)

    VálaszTörlés
  3. Eszköz hasznalat nélkűl szerintem simán bevàllalható.
    M.

    VálaszTörlés
  4. Eszköz hasznalat nélkűl szerintem simán bevàllalható.
    M.

    VálaszTörlés