Pages

2014. december 14.

Szerinted?


Szituáció: egy pasi, aki dom, és egy lány, aki sub :) A kapcsolatuk még az elején, mondjuk 3 találkozás, már fenekeléssel, és a lány már állt sarokban.

Pasi: Menj és állj a sarokba.
Lány: Vegyél rá.

Reakció #1: A pasi a térdére fekteti, és addig náspángolja a pucér popsiját a hajkefével, amíg a lány nem engedelmeskedik.

Reakció #2: A pasi azt mondja, hogy ha megteszi, akkor igazából ő a lány játékszere, hiszen ugrik, amikor a lány úgy gondolja. Hiszen ez igazából nem szimpla engedetlenkedés, nem azt mondta a lány, hogy nem csinálja meg... Így a pasi veszi a lány kabátját, beülteti a kocsijába, és hazaviszi.

Nagyon érdekelne a véleményetek, hogy mit gondoltok, egy igazi dom mit csinálna? Melyik pasi az "igazibb" dom? :)

24 megjegyzés:

  1. Egyik sem, mindegyik idióta, és nem ért a nőkhöz. Dicsérni kell őket, meg udvarolni nekik, akkor bármit megtesznek. Ha azt mondja neki, hogy szereti úgy nézni, amint ott áll, mert milyen gyönyörű az alakja, stb., akkor a nő magától megy és áll neki egy kicsit. A pasi nem hagyhatja egyedül, ez természetes. Viszont állhat mellette és simogathatja. (Mielőtt tiltakoznál, a lényeg a manipuláció, hogy megtegye, amit akarsz, és még örüljön is neki. Na ez a művészet.)

    VálaszTörlés
  2. Ez vanilla kapcsolat esetében teljesen igaz :) Mondjuk az igaz, hogy szerintem az "udvarlás" ezerszer jobban megalázza a nőket, mint bármilyen D/s dolog. Hiszen te is azt mondod, hogy dicsérni kell őket - vagyis igazából hazudni, manipulálni. Nem tiltakozok, de amikor nem spankee vagy sub kapcsolatom volt, akkor igazából nagyon könnyű dolgom volt - sajnos... Nem kell pszichiáternek lenni ahhoz (csak egy kicsit figyelni), hogy az ember tudja, mit mondjon, hogy a lány elolvadjon :) (Persze vannak pasik, akiknek elég a külső, hogy bármelyik lány a lábuk elé omoljon, de én nem ilyen vagyok :) ).

    És érdekes, hogy amíg egy vanilla kapcsolatban én is "hazudtam" a lánynak, addig egy spanking vagy D/s kapcsolatban soha (úgy értve, hogy nem mondtam olyat, amiről tudtam, hogy hallani akarja, hogy szép, ha nem tartottam annak, stb.).

    De ez egy másik téma lehet - "hazudhat-e" a Dom, udvarlás címén? Igazi Dom-e, ha manipulálással kell elérnie a céljait?

    Nem tudom, hogy lány vagy pasi. Nem tudom, hogy milyen szinten vagy esetleg D/s, S/M vagy spanking szerepkörben. (Amúgy csak zárójelben, jó lenne, ha egy álnevet megadnátok, hogy lehessen hivatkozni, vagy megszólítani :) ). Ha vanilla kapcsolatban élsz, akkor maximálisan igazad van. Ha S/M, akkor nem is kérdés, hogy más a művészet :) (Én is messze vagyok az S/M-től.) Igazából akkor érdekes, ha D/s szerepkört műveled - akkor viszont vitatkoznék veled :)

    VálaszTörlés
  3. (Lány vagyok.) Az sm vagy ds szerepköröket nehéz szétválasztani, inkább egyikbe sem sorolnám magam. (Bár nyilván van egy adott lelkialkat az életben amúgy is, ami nem csak a játékban/szexben jelenik meg.) A spanking külön kategória ezektől? Akkor abba a körbe lehetne sorolni. Olyat, akit viszont feltétel nélkül tisztelnék annyira, hogy mindenféléket megtegyek neki, amit nem akarnék magamtól (gondolom így értik sokan a subot), nagyon régen nem találtam. Érdekes, aki szeretett, és én teljesen megbíztam benne, az pedig sosem kért olyat, ami ilyen szakítási problémákhoz vezetett volna, mint amit leírtál.

    VálaszTörlés
  4. Én a spankingot nagyon külön választom a D/s-től (az S/M pedig szerintem túl "mély"...) - ha csak fenekelésről beszélünk. (Persze a határt nem lehet meghúzni, hogy eddig spanking, ettől D/s, de az szerintem egyértelmű, hogy semmi más nincs, csak fenekelés, akkor az nem D/s...)

    Az is érdekes kérdés, hogy mitől sub a sub... Én egyáltalán nem úgy definiálnám, hogy olyat tesz, ami nem akar (nálam valahol itt kezdődik az S/M). A sub nálam az (nagyon felszínes definíció), aki megtesz olyan dolgokat, ami az ő határaiba belefér - és azért teszi, mert a párja (Dom) akarja. Nem biztos, hogy alapból élvezné, de nem is zárja ki - és azért okoz neki élvezetet, mert a párja szeretné. Vagyis pl. ha valaki kizárja az orális szexet, hogy ő nem csinálja, nála határ - ha mégis megteszi (megteteti vele a párja), akkor az nálam S/M. Ha belefér az orális szex, vagy éppen élvezi is a lány (ez ebből a szempontból nem releváns), de akkor csinálja (csinálhatja), amikor a párja mondja, engedi, utasítja - akkor az már lehet D/s :)

    A bejegyzésben ott van, hogy a lány már állt a sarokban, vagyis nem határ nála. És az is, hogy nem engedetlenségről van szó - mivel az egyértelmű, hogy a sub is mondhat nemet, és a Dom felelőssége, dolga, hogy ezt kezelje -, hanem tulajdonképpen felszólítja, utasítja a pasit, hogy kényszerítse rá. Vagyis tulajdonképpen teszteli a pasit (Dom-ot), hogy képes-e kényszeríteni, jobb esetben provokálja, rosszabb esetben azt jelzi, hogy a D/s kapcsolatban is igazából a sub akarata az első (ami amúgy igaz, csak éppen nem lehet a játék része :) ).

    Vagyis a pasi nem kért olyat, amit a lány nem tett meg korábban - viszont a lány reakciója más volt. Te tettél ilyet? Provokáltad a párodat? És mit reméltél? Hogy kényszerít téged, vagy azt, hogy visszahúzódik és enged? (Még egyszer, olyan dolgot kér, olyanra utasít, amit már megtettél, vagyis tudja, hogy nem esik a határodon kívül.)

    VálaszTörlés
  5. (Zoé)
    Szerintem egyik reakció sem megfelelő. A lány játszmát játszik. Tehát ha a pasi belemegy a játszmába, és valóban kényszeríti, akkor tényleg úgymond engedelmeskedik a lány akaratának, ami cseppet sem dom-os :) Viszont a másik reakció meg, amikor a pasi hazaküldi a lányt, egyszerűen hiszti... Nem azt csinálta a lány, amit ő akart, ráadásul utasítgatja is? Akkor én meg duzzogok és azonnal abbahagyom az egészet. Na neeeem! Egy dom ne hisztizzen már!
    Én inkább egy harmadik megoldást javasolnék. A dom fogadja el, hogy a lány nem megy a sarokba, és inkább mondja azt, hogy hát jó, van egy másik lehetőség is, de gondolta, hogy megkíméli ettől a lányt azzal, hogy csak sarokba állítja. És akkor valami büntit ad a lánynak. Amit a lány nem azért kap, mert nem engedelmeskedett (ezt közben ki kell hangsúlyozni), és hiába könyörög, hogy inkább menne a sarokba, a dom már nem engedi, mondván, hogy meggondolta magát, neki ez most már sokkal élvezetesebb. :) A lényeg, hogy a dom mindvégig fenntartsa azt, hogy az ő akarata számít.
    Ennek kapcsán tulajdonképpen azt is megteheti, hogy megmondja, hogy épp az volt a terve, hogy bekényszerítse a lányt a sarokba, ha nem engedelmeskedik. Így bekényszeríti, majd a lány legnagyobb meglepetésére kicsit elkezdi kényeztetni. Ezt addig húzza, míg a lány már a közelít a csúcshoz, majd abbahagyja. Mondván, hogy azt csinál vele amit akar, így bekényszerítheti a sarokba, izgathatja, majd abba is hagyhatja, ha úgy tartja kedve. A lényeg, hogy ne hisztizzen a dom, és éreztesse, hogy minden az ő döntésén múlik, és a lány kihívása, viselkedése soha sem befolyásolja.

    VálaszTörlés
  6. Zoé. Ha bármilyen büntit ad, akkor tulajdonképpen a lány "nyert" :) Persze itt bejöhet, hogy ha már ismeri a lányt, és tudja, hogy mik azok a büntik, amelyek a lánynál még beleférnek, de egyáltalán nem szereti, akkor az lehet megoldás - de a példánkban 3 tali volt, vagyis a pasi annyira még nem igazán ismerheti a lányt.

    Szerintem aki ismer, az tudja, hogy én az ilyen "provokációra" hogyan reagálok :) Vagyis én nem fejezném be a játékot, kényszeríteném - vagyis az lenne, amit ő akar :) Viszont komolyan felmerült bennem, hogy egy igazi Dom egy ilyen szituban mit lépne.... Ami azt is jelenti, hogy nem biztos, hogy én igazi Dom vagyok :)

    VálaszTörlés
  7. (Zoé)

    Szerintem elég ritka az a dom, aki ilyenkor hirtelenjében a megfelelő módon lépne. De igazad van, az első módszer, amit írtam, 3 tali után kivitelezhetetlen, mert ennyi idő alatt nem lehet kiismerni a lányt, csak nem rémlett ez a kikötés az elejéről :D
    Egyébként ez nem konkrét nevelés, tehát nem történik akkor sem tragédia, ha ilyenkor a dom belemegy a lány játszmájába. A fenébe is, azt hiszem túlságosan pedagógiai szemszögből közelítettem meg a kérdést :D Egyébként dominaként én is kényszeríteném a lányt inkább, mert vérlázító a viselkedése, és ezt minél előbb le szeretném törni :)

    VálaszTörlés
  8. De a csaj nem azt mondja, hogy "No", hanem azt, hogy "make me" :) Nem azt mondja, hogy nem áll a sarokba, hanem azt, hogy a pasi vegye rá. Ha ellenkezik, akkor azt le lehet törni.

    VálaszTörlés
  9. Értem én, de gyarló az ember, és ezzel a gyarló embert felbosszantja és erőfitogtatásra "kényszeríti" :)

    VálaszTörlés
  10. De egy Dom nem lehet "gyarló" :) Vagyis igazából neki vannak határai, és ha nem mondja ki, hogy a sub nem ugráltathatja, akkor nem is Dom :)

    VálaszTörlés
  11. Vince még nem gondoltál arra, hogy ezeket a filozófiai kérdéseid a fórumra tedd fel egy-egy új topicban (vagy legalábbis oda is...)? Így nem olvadnának be a sok újabb bejegyzés közé, és akár hónapokkal késöbb is könnyen lehetne kommentelni, akár egy új látogatónak, akár egy réginek valami új tapasztalat kapcsán... :)
    A szituációra visszatérve, szerintem a Dom simán megkérdezheti az első talin, hogy mi az a bünti ami a lány határain belül van, de nem szeretné, és megmondhatja hogy bármilyen ellenszegülésnek ez lesz a következménye. Így ha a lány még is azt mondja hogy kényszeríts rá, (amit kb minden lány megtesz egyszer, vagy többször inkább, csak hogy lássa a pasi mennyire következetes, és mire hogy reagál... legalábbis saját magamból kiindulva...) már tudja hogy mi fog következni, a pasinak csak következetesnek kell maradnia az első talin felállított szabályhoz.
    Bár ez a kérdés nálam attól is függene, hogy mi a találkozások oka... ha csak romantikus jellegű kapcsolatról van szó, és nem nevelésről akkor ott nem nagy baj, ha pasi azért bele megy a játékba, ahogy Zoé is írta. Viszont ha nevelő jelleggel találkoznak, mondjuk egy magán tanár a pasi aki azért veszi elő a lányt mert nem tanult rendesen, akkor ott már más a helyzet. Ott elég nagy baj lenne a lány maipulációja nyerne...
    Érdekes, hogy ez a két szituáció a fejemben teljesen elválasztva él egymástól a fejemben (még akkor is ha mindkettőben szerepe van a fenekelésnek), és mindkettőnél máshol húzodnának nálam a határok, még ha egyetlen pasival el tudnám képzelni mindkettőt, akkor is :)

    VálaszTörlés
  12. Még a d/s, s/m témához. Én pont másképp értem ezt a két dolgot: nálam az s/m csak fizikai, a d/s-ben van lelki alá-fölé rendelődés is. Az első esetben megegyeznek, hogy mi mehet, és a pasi csak azt csinálja. A másik esetben férhet bele, hogy esetleg olyat is csinálnak, amihez nem feltétlen van kedve a lánynak, de mivel úgy szereti a pasit, megteszi/megengedi neki.

    VálaszTörlés
  13. Furika. A témák fórumra kihelyezése bennem is felmerült, de... Egyrészt a fórumra jóval kevesebben járnak, mint a blogra, másrészt pedig ha párhuzamosan írom ki, akkor a kommentek két külön részre válnak, és sok lehet az ismétlés...

    Azzal kapcsolatban, hogy a Dom az első talin kérdezze meg a lányt, hogy milyen nem-szeretem bünti fér bele nála, az a baj, hogy a lányok általában nem őszinték :) Nem azt mondom ezzel, hogy hazudnak, hanem csak annyit, hogy legtöbbször még saját maguknak sem merik teljesen őszintén bevallani, hogy mire is vágynak. Azzal pedig főleg nem akarja "kiszolgáltatni" magát, hogy bevallja, mivel lehet "megfogni" :)

    A határok feszegetése persze az egyik legérdekesebb része a dolognak :)

    A fenekelés mint büntetés pedig több tucat témát is megérdemelne :)

    VálaszTörlés
  14. Névtelen. Azzal teljesen egyetértek, hogy az S/M fizikai, a D/s pedig lelki. Viszont számomra az nem S/M, ha a két fél megegyezik abban, hogy kézzel és mondjuk hajkefével mehet a fenekelés. Megegyeznek, a pasi csak ezt csinálja - de számomra ez csak sima fenekelés (komoly kék foltokat lehet okozni, de főleg akkor nem lehet szadizmusról beszélni, ha a lány ezt akarja...). Vagyis szerintem egyrészt van egy minimum határ, ami alatt nem beszélhetünk S/M-ről. Másrészt pedig számomra az S/M valahol ott kezdődik, hogy a lány szinte teljes mértékben átadja magát a pasinak. Vagyis míg egy spanking kapcsolatban akár még azt is meghatározhatja a lány, hogy mondjuk csak ruhára akar kapni, vagy csak kézzel - addig az S/M esetében (ami számomra a másik véglet) a lány max. csak "témákat" zárhat ki (mondjuk tű).

    És számomra más a határ, és más az, amit nem kedvel a lány, vagy amit nem szívesen csinál. De te is hasonlóképpen fogalmaztál: "amihez nem feltétlen van kedve a lánynak, de mivel úgy szereti a pasit, megteszi/megengedi neki." Itt is "bejön" a fizikai, vagy lelki rész, és nem lehet csak egyik oldalt nézni. Hiszen attól, hogy a D/s elsősorban lelki dolog, ugyanúgy van fizikai része, mint akár az S/M-nek.

    Megpróbálom illusztrálni. Térdelj le előttem, és csókold meg a kezem. Nincs fizikai hatás, térdepelni mindenki tud :) Spanking kapcsolatban nincs ilyen. S/M kapcsolatban nem kérdés, a lány megteszi - de igazából nem okoz neki semmilyen plusz érzést. D/s-ben? A térdepelés csak akkor lehet határ, ha a lánynak a térde nem bírja. Egyébként ez nem lehet határ. Vagyis a lánynak meg kell tennie. Miért teszi meg? A pasi kedvéért? Valahol természetesen igen. A komolyabb bünti elkerüléséért? Ez is bele tud játszani. De igazából akkor beszélhetünk subról, ha mind ezek összeadódnak benne, és már csak a gondolattól is nedves lesz a puncija :) Hiszen a letérdelés és a kéz megcsókolása nem térdepelés és csók :)

    VálaszTörlés
  15. Amúgy kiraktam a témát a fórumra is. A fórum címe: http://www.freeforum.hu/pimaszok

    VálaszTörlés
  16. Egy Hisztike vélemény.
    Szerintem az igazi dom az első verziót alkalmazná ,és bele vinne valami olyasmit amit a lány nem szere pld t"teles meztelenség fenekelés alatt" mivel hogy engedetlen ,a határokat feszegeti..

    VálaszTörlés
  17. Most is úgy érzem, hogy nem fogalmaztam pontosan... A lány igazából nem engedetlen, nem azt mondja, hogy "Nem", vagy azt, hogy "Kapd be!" :)) Ha azt mondom, hogy menj a sarokba, a lány pedig azt, hogy "nem", akkor egyértelmű, hogy ráveszem, hogy engedelmeskedjen. De az, hogy "vegyél rá", nem engedetlenség. Lehet, hogy nem adja vissza a fordításom a pontos jelentést, az angol "make me" kifejezést. Ez nem ellenkezés, inkább parancs :)

    VálaszTörlés
  18. Oké :) akkor én a véleményemből csak az engedetlen szócskát törölném , a többit fenntartom..
    Hisztike

    VálaszTörlés
  19. Nyúl vinné a puskát efektus ez :)..
    Hisztike

    VálaszTörlés
  20. Én ne tudnám :D..........
    Hisztike

    VálaszTörlés
  21. Ez inkább (a vegyél rá) amolyan játékon kívüli beszólás. Az ilyeneket hogy kezeled? Végül is nem rontja el a játékot, csak jelzi, hogy a csaj mitől érezné jól magát, mi kéne neki ahhoz, hogy tetsszen neki a dolog.

    VálaszTörlés
  22. Bevallom, hogy én nagy valószínűséggel az első verziót csináltam volna. Viszont egy könyvben a Dom a másodikat. És komolyan elgondolkoztatott, hogy az az igazi dom, aki másodikat csinálja - vagyis én sem vagyok igazi dom :)

    És az tényleg eléggé komoly érv, hogy ezzel a sub ugráltatja a domot...

    VálaszTörlés
  23. Szerintem hibás kérdés, hogy ki az "igazibb". Nyilván mindkét reakció indokolt lehet valamilyen körülmények között. Először azt gondoltam a második túl szigorú, ha első alkalommal történik ilyen, és csak akkor jogos, ha a lány kezd rendszert csinálni belőle. Majd rájöttem, hogy lehet, hogy tényleg az a jó metódus, ha elsőre drasztikusan megmutatja a srác, hogy itt ő parancsol, aztán később, ha már összeszoktak, majd tudni fogja a lány mikor fér bele egy-egy ilyen szemtelenség: nyilván nem ha tényleges büntetésként kell a sarokba állnia, viszont amikor "csak játszanak" beleférhet, s akkor persze, hogy az első reakció a helyes. Legalábbis most így látom. S hogy ki az "igazi(bb)" Dom, azt nem tudom, ám abban biztos vagyok, hogy egy igazi Domnak nem tudom előre kiszámítani a reakcióját, s az így is van jól.
    Tealevél

    VálaszTörlés