Pages

2014. december 29.

A.B.W.


Mivel Furika felvetette, hogy a Fórumot is használhatnánk egyes témák megbeszélésre, ezért az előző felvetést átmásoltam oda is. És ha már ott jártam, "csináltam" 2 PDF-et egykori mentorom, Andrew Border Warden írásaiból. Az egyik egy "novellás kötet", olyan történetekkel, amelyek nagy részét már olvashattátok itt is - de most összegyűjtöttem egy helyre őket.

A másik egy olyan értekezés, ami szerintem még nem volt elérhető a neten (bár lehet, hogy tévedek). Öreg barátom a 90-es évek elején, a rendszerváltás után, amikor megjelentek az első erotikus újságok, írt egy sorozatot: A nagy "játék" - A fájdalom címmel (Fejezetek a szadizmus és mazochizmus történetéből alcímmel). Az újság címére már nem is emlékszem :), de akkoriban nem nagyon lehetett még csak hasonlót sem olvasni. Nem spanking, nem erotikus fenekelés - a téma kemény S/M :) Vagyis ne olvassa mindenki.

A fórum elérhetősége: http://www.freeforum.hu/pimaszok

Aki nem akarja a fórumot megnyitni (bár szerintem más újdonság is van...), azok közvetlenül innen is elérhetik a könyveket:

A.B.W novellás kötete

A nagy "játék" - A fájdalom


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése