Pages

2014. március 6.

Blogtali



Úgy néz ki, hogy a következő blogtali március 29-én, szombaton lesz.

A helyszín Budapest.

Szegény rossz lányok... :D

Módosítás: Nem lesz blogtali :( 

Egy blogtalit összehozni mindig is eléggé macerás volt, hiszen 6-8 (10-14) ember esetében kellett találni egy olyan időpontot, ami mindenkinek jó, egy megfelelő helyszínt, ahova mindenki el tudott menni, egy helyiséget, ami megfelelő és megfizethető... Ehhez pluszban egyre gyakrabban jött, hogy "én nem megyek a talira, ha XY jön", és egyéb kifogások, ellentétek.

Lehet mondani, hogy ezt csak így lehet csinálni, nem tudom. Az viszont biztos, hogy amíg korábban ezeket tudtam kezelni - most már nincs rá energiám... Belefáradtam. Vagy csak egyszerűen vén lettem :)

Én ezután is szívesen találkozok lányokkal, hozzám is lehet jönni, Pesten is találkozhatunk - de annak nem látom értelmét, hogy blogtali név alatt megpróbáljak összeszervezni embereket.

Szép volt, jó volt - talán épp elég volt...

1 megjegyzés: