Pages

2014. január 2.

BUÉK


2014 első bejegyzése legyen egy kis visszatekintés... :)

Felfigyeltem egy levélre, a spam folderben. Egy Hungarian Spanking and CP nevű weblap statisztikáját tartalmazta a levél. Először át is siklottam felette, valami reklám, és csak másodjára ugrott be, hogy ez volt a legelső spanking weblapom... :) Persze a lap már régóta nem él, de úgy látszik, hogy ha valahova regisztrál az ember, akkor az örök és akkor is küldik a jelentést, ha már 10 éve inaktív az oldal :)

Az oldalt 1998. szeptember 1-én csináltam, és pár évig foglalkoztam vele. Most viszont rákerestem, hogy maradt-e valamilyen nyoma és meg is találtam a lementett verziót a web.archiv.org oldalon.

A kezdő lap elérhetősége: klikk ide.

Akkoriban a Net sebessége még eléggé gyerekcipőben járt :) Eléggé nagyon :) És persze a a dizájn is :) De már ekkor is két nyelvű oldalt csináltam - az angolt szerintem leloptam a külföldi oldalakról :) A kezdő oldal szép fekete háttér, piros és sárga betű :D

Az mentett oldalon is tudtok navigálni a linkekre klikkelve. A belső oldal azért ettől jobban nézett ki, a háttérképet nem sikerült lementeni :) És a képek nagy része is elveszett az idő folyamán :)

Viszont már itt lett online a MARCUS magazin, amit addig postai úton terjesztettem :) Érdekes az "Olvasói fórum" - már akkor is ilyen dolgokkal próbálkoztam :D (Klikk ide.) És egy érdekes mondat: "2 hónap alatt több, mint 30000 ember járt az oldalamon". Az egy dolog, hogy a "több mint" közé nem kell vessző, de a 30 ezer látogató abban az időben tényleg szép szám volt :)

Régi szép idők...



De már 2014 van :) És mindenkinek jó egészséget és sok fenekelést kívánok :)

2 megjegyzés:

  1. Nekem nem nagyon tetszenek ezek az írások. Egyrészt mert nő nőt fenekel, másrészt mert gyermek fenyítésről szól :).. ph

    VálaszTörlés
  2. Jó oké hamar ítélkeztem :). Vannak benn olyanok is amik nagyon jók :).. ph

    VálaszTörlés