Pages

2013. január 24.

Blogtali


Akkor kezdjünk el beszélni 2013 első blogtalijáról...:)

Szóval az időpont...

Én minden második héten ügyeletes vagyok, ami azt jelenti, hogy ilyenkor nem mehetek el Záhonyból. Vagyis ha Záhonyban tartjuk a talit, akkor nekem bármelyik időpont jó:), viszont ha nem, akkor csak a következőek:

- február 23-24
- március 9-10
- március 23-24

(Alapból csak a hétvégéket számítottam bele, mivel eddig mindig így volt, hogy ne kelljen szabit kivenni. De számomra ezeken a heteken bármelyik nap jó.)

A helyszínről...

Most az elsődleges helyszín Debrecen. Vagyis mindenki úgy gondolkozzon, hogy Debrecen megfelelő-e... De szóba jöhet még Záhony (minden szentnek maga felé hajlik a keze... :))) ), valamint természetesen Budapest. De ha valakinek van valami ötlete, azt is fel lehet vetni:)

Várom a véleményeteket, kinek mi jó, mi nem:) Írhatjátok ide, a bejegyzés alá megjegyzésként, vagy levélben nekem, a vince18hu@yahoo.com címre.

A talira csak olyan személy jöhet, akit ismer valaki a "régi csapatból" - vagyis valaki olyan, aki már volt egy ilyen talin.

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nekem igazából mindegy,csak jóval előtte tudjam a helyszínt és az időpontot.


    üdv: Dzsingisz

    VálaszTörlés
  2. Szóval akkor próba!!
    Először is még egyszer Nagyon Boldog Új Évet Mindenkinek!!
    Mint írtam nagyon sok itt kint a munkám, nincs időm csetelni, de szemmel tartalak bennetek!! :D
    És azt is írtam,hogy április végén haza látogatok, és mindenkit szeretettel várok egy blog talira!! :DD Ezért azt javaslom tartsátok az első talit februárban!!! Akkor lesz idő a popsiknak regenerálódni!!
    Puszi Mindenkinek Edit

    VálaszTörlés