Pages

2012. február 7.

Blogtali

Sajnos sikerült eltörnöm a bokámat, és ez alaposan bekavar a blogtali szervezésébe is... Mivel én most 5-6 hétig ágyhoz leszek kötve, így nem tarthatjuk meg a sörözést, de valószínűleg a porolós tali is csúszást szenved, mivel most még lehetetlen megmondani, mikor lesz olyan állapotban a lábam, hogy vállalni tudjak egy pesti utat....

Addig is poroljátok a rossz lányokat helyettem is:))

A múlt hétfői helyzet viszont rámutatott, hogy milyen hátrányai vannak, ha egyedül irányítom a blogot és a csetet. Már korábban is terveztem, hogy bevonok 1-2 embert, akiknek megadom a szerzői és/vagy moderátori jogot a bloghoz, ez most még inkább fontosabb lett.

Szeretném, ha levélben javasolnátok, hogy kit fogadnátok el moderátornak a blog rendszeres látogatói közül. Lehet jelentkezni is az "állásra":), ha valaki úgy érzi, hogy van ideje és egy minimális informatikai tudása.

Ha valakinek van kedve és tehetsége fenekelős történeteket írni, akkor szintén jelezheti nekem és én megadom a szerzői jogot (vagyis saját maga ki tudja tenni a blogra a történetét).

És egy figyelmeztetés a rossz kislányoknak: amiért most egy ideig nem tudok porolni, ha rendbe jöttem, akkor duplán fogok elfenekelni mindenkit:))

6 megjegyzés:

  1. Az én jelöltem: Vanek

    K.

    VálaszTörlés
  2. Az enyém meg Rony!

    VálaszTörlés
  3. Az enyém Edit! Veruci

    VálaszTörlés
  4. Jóbbulást kívánok neked Vince! Magam is Editet javasolom.

    Hepsi

    VálaszTörlés
  5. Először is, köszönöm a megtisztelő bizalmat kedves Névtelen ! :) De nem értem hogyan kerülök a jelöltek közé. Valójában én itt semmibe nem szólok bele, maximum olvasgatok (már amikor ráérek). Vincével ezt is beszéltük meg. Nekem olyan munkám van, ahol nincs internet és naponta 12 órázom. A hozzám beözönlő embertömeg problémáját oldom meg napi szinten. Egyébként is már az egyik blogon moderátor vagyok. De az elfoglaltságom miatt, ott sem sok mindent teszek, ez igaz. Ezért bocsánatot kérek az oda látogatóktól. Igyekszem rajta változtatni. A szabadidőmben, ami alig van, inkább élvezem a porolást, mint sztorit írjak.:)Nekem nem hiányzik a konfliktus és a kavarás abból bőven kijut naponta. :)Itt a blogon nagyon sok kreatív embert látok, másokra bíznám az "állás" betöltését. :) Vigyázzatok magatokra, további sikeres blogozást és talit kívánok! :)

    Gyógyulj meg Vince, és állj már végre lábra, aztán a blog miatt a sarkadra! :)))))

    Rony

    VálaszTörlés
  6. Én Tanárúrat javasolnám!
    Tia

    VálaszTörlés