Pages

2011. február 28.

Linda Lael Miller: Viharos szerelem

/Még egy kis részlet a könyvből./

Katherine Corbin lopva és nem kis jókedvvel figyelte, amint menye leül az ágy szélére és megrándul az arca.

– Adam dühös volt?

Banner felnézett, bólintott. Pír terjedt az ingválla felöl és hamarosan az arcán lüktetett.

– Nagyon dühös volt – felelte a lány.

Katherine nagyon is jól el tudta képzelni a jelenetet, amely lejátszódhatott a Seattle-i hotelszobában. Tucatnyi hasonlót élt át Daniellel, bár a körülmények mások voltak. Daniel! Úristen a puszta gondolatától is megsajdult a szíve, pedig már öt éve él nélküle. A férfi meghalt, de Katherine szerelme iránta, nem.

– Figyelmeztetnem kellett volna téged – mondta. Leült az ágy szélére Banner mellé és megpaskolta kezét. – A Corbinok évszázadok óta elfenekelik az asszonyaikat. Bármilyen megbocsájthatatlan is, nem szoknak le róla.

A bájos zöld szempár elkerekedett.

– És az a legdühítőbb az egészben, hogy még mindig szeretem Adamot – vallotta be Banner csodálkozva. – Mi történt velem? Perverz vagyok?

Katherine felnevetett.

– Ha az vagy, én is az voltam. Egyszer borzasztó nagyot vitatkoztunk Dániellel. Adam és Jeff még kisbabák voltak. Úgy dühbe gurultam, hogy fogtam a férjem összes ruháját, az út közepére raktam és meggyújtottam.

Banner szeme szinte akkorára nőtt, mint egy csészealj.

– Mi történt?

Katherine még mindig kuncogott az emléktől.

– Még Mont Rainierről is látni lehetett a lángokat. Daniel pedig tombolt, mondhatom neked. Soha nem felejtem el, mint toporzékolt a vasárnapi ingén és próbálta elfojtani a lángokat.

– Nem féltél?

– Hogy féltem? – nevetett ismét Katherine. – Rettegtem. De nem akartam, hogy tudja, Így aztán még rontottam a dolgon, azt kiabáltam, hogy el akarom vinni a fiúkat és örökre otthagyni őt.

Katherine megborzongott az emlékektől.

– Az én Danielem mérges volt, mint a gomba, amikor berontott a kunyhóba. Felhajtotta a szoknyámat, lehúzta a bugyogómat és alaposan elfenekelt. Maggie, áldom a szívét, pont a kunyhó előtt ment el, hallotta sikolyomat, azt hitte, hogy az indiánok erőszakolnak. Berontott a férjem vadászpuskájával és ott talált engem, olyan vörös volt az arcom, mint a fenekem. Legszívesebben elsüllyedtem volna.

Banner felnevetett és fáradt, gyönyörű szemén látszott, hogy leszűrte a tanulságot.

– De túlságosan is szeretted Danielt ahhoz, hogy otthagyd.

– Igen. Az igazat megvallva csak az bántotta büszkeségem, hogy amikor Daniel szeretkezett velem, egyáltalán nem volt büszkeségem.

Banner bólintott. Meghatotta, mennyire átérezte, amit hallott. Suttogva elmesélte, mi történt a hotelszobában.

Hasonlított Katherine történetéhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése