Pages

2009. november 18.

Erotikus fenekelés és/vagy nevelés

Megpróbálok Menta kérdéséire válaszolni (lehetőség szerint kevésbé dagályosan:)) ). Azt nem ígérem, hogy nem fogom ismételni magamat:), hiszen már elmondtam, mit gondolok erről, de úgy látom, hogy nem volt teljesen érhető...

Két ember akkor tud együtt élni, ha elfogadják egymást, kiegészítik egymást és ki tud alakulni valamilyen harmónia közöttük. Ez minden kapcsolatra igaz. Ha mind a ketten erős akaratúak, akkor állandó a harc, ha mind a ketten "alamusziak", akkor soha semmi nem lesz megoldva. Vagyis a jó kapcsolatban mindenkinek megvan a helye, szerepe - akkor tud működni, ha a két fél kiegészíti egymást.

Nincs ez másképpen a spanking kapcsolat esetében sem:) Természetesen szó sem lehet erőszakról, szó sem lehet olyanról, hogy a férfi a fizikai erejét használja. Amúgy ez inkább jellemző egy sima házasságra, mint egy spanking kapcsolatra....

Miért?

Egy sima kapcsolatban a férfi azért üti meg a nőt, mert mérges, részeg, és eleve egy durva gazember. Egy spanking kapcsolatban a férfi addig megy el, ameddig a nő akarja. Ha egy férfi nincs tekintettel arra, hogy a kislány milyen mélységű kapcsolatot szeretne - akkor az a férfi nem spanker.

Egy spanking kapcsolatban a férfi soha nem üti meg a nőt! Tudom, hogy ez nagyon furcsán hangzik, de tényleg így van. Egy spanking kapcsolatban a férfi tulajdonképpen kiszolgálja a felesége (élettársa) igényeit. Ha a lány azt akarja, hogy ő döntsön minden fontos kérdésben, és a pasi csak este, amolyan előjátékként paskolja el a popsiját - a pasinak ezt kell tennie. Ha a lány azt akarja, hogy a pasi döntsön helyette mindenben, akár a szőnyeg színében, akár a ruházatban - egy pasinak ezt kell tennie, akkor is, ha nincs esztétikai érzéke:) (És persze a pasi találékonyságán múlik, hogy oldja meg a problémát - pl. azt megparancsolja a lánynak, hogy ő válasszon szőnyeget, ruhát, és ha a pasinak nem tetszik, akkor a lány porolást kap:) ).

Ez minden szinten játék. A kislány eldönti, hogy milyen mélységben akar, szeretne spanking kapcsolatot. A pasi eldönti, hogy ez egyrészt elég-e neki, másrészt belefér-e a határai közé. Ha nem, akkor nemet kell mondani a kapcsolatra. Azért nem fenekelheti el a lányt, hogy olyat akarjon, amit a pasi szeret. Ha elfogadja, akkor pedig tiszteletben kell tartania a kislány elvárásait.

Vagyis amikor "büntető", vagy "nevelő" fenekelésről beszélek, akkor nem arra gondolok, hogy a pasi fenekeléssel belekényszeríti a kislányt egy olyan kapcsolatba, amit ő szeret. Éppen ellenkezőleg. A pasi elfogadja, hogy a kislány olyan kapcsolatot szeretne, ahol ő saját akaratából átruház a pasira bizonyos jogokat. Ő nem akar a pénzügyekkel foglalkozni, nem akar ügyeket intézni, hivatalokba járni, stb. És azt várja el a pasitól, hogy ha ő "gyerekesen" viselkedik, akkor a pasi figyelmeztesse, fenekelje el, hasson rá. Ami duplán jó: egyrészt a pasi megoldja azokat a dolgokat, a kislány pedig élvezi a következményeket:)

Ugyanis a fogalmak nagyon tágak lehetnek:) Amit pl. én "büntető" fenekelésnek tartok (mondjuk nem simogatom meg a popsit, sarokba állítom, ha ő ellenkezik, stb.), az lehet egyben a kislány titkos vágya:)) Ha belegondolsz, azért abban lehet izgalom, ha nem érhetsz a tűzforró popsidhoz, és én sem simogatom, dörzsölöm meg. (Az is érdekes kérdés lehet, csak zárójelben, hogy melyik okoz nagyobb élvezetet - ha a pasi megsimogatja az elnáspángolt popsit, vagy senki sem nyúlhat hozzá? Persze ez csak egy pillanata a porolásnak, hiszen a "büntető" fenekelés is "erotikus" fenekelésbe torkollik előbb-utóbb - amikor már a popsi simogatása a legkisebb dolog:))) ).

És természetesen egy kapcsolatban a nő is lehet domináns. Nincs abban semmi rossz. Rengeteg olyan pasi van, aki szívesen vállalja a "sub" szerepet. Egy ilyen pasi soha sem lesz boldog egy olyan kislánnyal, aki igazi spankee (vagyis aki szereti, ha elfenekelik). És soha sem lesz életképes egy olyan házasság, ahol a pasi "sub", a lány pedig "spankee".

Összefoglalva.

Egy kapcsolat mélységét a lány határozza meg. Ha lány nem akar "nevelő", "büntető" porolást, akkor a pasi nem alkalmazhat ilyet. De ha egy lány igényli, akkor a pasinak kötelessége megadni neki - ha belefér a saját határaiba. Hiszen a pasi is mondhatja azt, hogy én nem akarok felelősséget, nem akarok dönteni, nem akarok "nevelni" - én csak azt akarom, hogy ha hazamegyek, akkor a szex előtt feküdj a térdemre, én pirosra paskolom a popsidat, közben simogatom, majd jöhet az erotika:) És erre a kislánynak is tekintettel kell lenni - vagy elfogadja, hogy "csak" ilyen porolást kap, vagy más kapcsolatot keres.

A "csak"-ot nem véletlenül tettem idézőjelbe. Ugyanis ez nem valamilyen szint, ahol jobb, ha minél mélyebb. Nagyon jó tud lenni egy ilyen kapcsolat, ha mind a két fél ezt akarja. Ugyanilyen jó tud lenni két olyan ember kapcsolata, ahol a kislány elvárja a nevelést, a pasi pedig megadja neki. Érzelmi szinten nincs különbség a kettő között - hiszen mindkettőben mind a két fél megkapja azt, amire vágyik.

És ez a lényeg.

Ne menj olyan kapcsolatba, ahol nem azt kapod, amit szeretnél.

De visszakérdeznék: nem rosszabb egy olyan kapcsolat, ahol a lány vágyakozik a fenekelésre, a pasi viszont semmilyen szinten nem adja ezt meg? A kérdés persze költői. Csak arra akartam utalni, hogy igazából nem az számít, hogy mi történik egy kapcsolatban 2 ember között. Ha bármi olyan történik, amit mind a ketten akarnak, akkor az jó, akkor azt el kell fogadni, sőt, ez a cél. Akkor is, ha olyan történik, ami már nekem is sok, pl. mondjuk a kislány mellét korbácsolják meg - én soha nem csinálnék ilyet, akkor sem, ha a lány maga kéri. De biztos van olyan pasi, aki élvezi. És ha találkozik egy olyan lánnyal, aki szintén ezt élvezi... Miért lenne bármilyen ellenvetésem?

Én nem gondolom azt, hogy amit én szeretek, az az "etalon":))) Én ezt szeretem. Nem kényszerítek rá senkit. Tekintettel vagyok a másik félre, a kislányra. Ha ő is azt akarja, akkor az szuper (ilyen azért ritka). Ha kevesebbet akar, akkor eldöntöm, hogy belemegyek-e - de ha igen, akkor nem léphetem, nem is lépem át azt a határt, amit a lány húzott.

Soha nem ütöttem meg lányt méregből. Soha nem ütöttem meg lányt olyan testrészén (pl. arc), amit ő nem akart. Soha nem alkalmaztam "büntető" fenekelést olyannal szemben, aki nem vállalta fel, nem akarta, hogy "neveljem". Soha nem alkalmaztam fizikai erőt senkivel szemben (igazi erőről beszélünk, és nem a "játékról").

És végére, amit már írtam. Ha egy kislány játékost porolást akar, akkor azt kell kapni. Ha egy kislány nevelést akar, akkor azt kell kapnia. Ha egy kislány teljes önfeladást akar, akkor azt kell kapnia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése