Pages

2008. szeptember 5.

Vadász avatás

– Mint vadászember, bizonyára sok élményt, mulatságos szituációt átélt már. Megosztana ezek közül néhányat velünk?

– Volt olyan eset, amikor egy rendkívül házsártos hölgyet kellett vadásztatni. A hölgy nagy nehezen megsebzett egy bikát, ami végül hivatásos vadászunk kegyelemlövésével múlt ki. Ez egy esti vadászaton történt, az avatás tehát csak másnap reggel vált esedékessé. Este megkérdeztem a férjtől, hogy a vadászház körüli bokrokról melyik vesszőt vágjuk le az avatáshoz, mire ő körülnézett és visszakérdezett: „Mondd csak, a postahivatal meg fog haragudni, ha azt a telefonoszlopot kifűrészeled nekem?” Azonban nemcsak a férj, mi is szerettünk volna nemes bosszút állni, így munkába vettük a reggelre kihűlt szarvason mocorgó millió szarvaslegyet és kullancsot. A hölgy ráfeküdt az avatási ceremónián a vadra, ahonnan a sok szarvaslégy és kullancs máris kezdett átmászni a meleg testre. Én egy jó negyedórás avatóbeszédet rögtönöztem, hogy a leglustább kullancsnak is legyen ideje átmászni a kellemetlen vendégre. Ütni ezután csak kicsiket ütöttem a hölgy fenekére, azonban a férj nem kímélte, a könnye is kicsordult az avatottnak…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése