Pages

2008. szeptember 4.

Hosszú hétvége (2. rész)

Még mindig csütörtök este...

- Akkor elmondanád, hogy nagyjából mi is lesz a büntetésed?

- Én???? Rám akarja bízni, hogy kiszabjam a saját büntimet?

- Természetesen szó sincs róla. De mivel a legutóbbi alkalommal elmondtam, hogy mi lesz a következménye egy újabb cigizésnek, így tudnod kellett, hogy mire számíthatsz.

- Azt én már el is felejtettem.....

- Nem hiszem, hogy olyan buta lennél. Szerintem jobban jársz, ha te sorolod fel, nekem most biztosan vastagabban fogna a tollam....

- Oké, rendben. Azt mondta, hogy először addig fog kézzel fenekelni, amíg olyan piros nem lesz a popsim, amilyen még soha korábban. Húszas sorozatokat ígért, vagyis 20 ütést egymás után ugyanarra a helyre... Brrrr, már belegondolni is rossz.

- Szerintem hatásos módszer.

- Nos, igen, minden bizonnyal.... Ezt követi sarokba állás. Vagyis most igazából térdelés, ráadásul egy fakanálra. Na, látja, ez például egy kimondottan rossz ötlet magától....

- Arra gondolsz, hogy a fakanalat másra is lehet használni?

- Igen... Nem! Arra gondoltam, hogy a fakanalat egyszerűen el lehetne felejteni....

- Még szerencse, hogy az nem számít, amire te gondolsz.

- Tiszta szerencse... Szóval... A sarok után a fakanál fog táncolni a popsimon, majd a vonalzó és végül a nadrágszíj. Bár a sorrendben nem vagyok teljesen biztos, de mintha mindegyikből 25-öt kapnék...

- 50-es sorozatokról volt szó.

- Ja, igen. Hogy is felejthettem el....

- Akkor ezt szerintem minden nap meg lehet majd ismételni a hétvégén. És ez persze csak a cigi miatt. A bünti további részéről majd később döntök.

- Tényleg nem lehet ennyire szívtelen. Ez nagyon sok. Sírni fogok....

- Az könnyen elképzelhető.

- És nem fog sajnálni?

- De foglak. Nagyon is. De le kell szoknod a cigiről. És persze az engedetlenségről is....

- Szerintem ez most tényleg hatásos bünti lesz....

- Ja, és majdnem elfelejtettem. A következő 3 nap alatt nem viselhetsz mást, csak egy bugyit és egy felsőt.

- Na, ne! Ezt nem gondolhatja komolyan!

- Miért nem? Nagyon kellemes az idő, nem fogsz megfázni. Kénytelen vagyok kiegészítő büntetést alkalmazni, mivel annyi fenekest tényleg nem bírna el a popsid, amennyi valójában járna.

- De szombaton délután be vagyok jelentve a fodrászhoz....

- Természetesen elmehetsz, ha akarsz. De nem vehetsz fel más ruhát.

- Ez.... ez.... egyszerűen elképesztő.... És vásárolnom is kellene... Megbeszéltük Rózsával, hogy elmegyünk az Árkádba venni pár új cipőt... Bár gondolom cipő azért lehet rajtam. Vagy az sem?

- Természetesen cipőt viselhetsz - felelte a férfi mosolyogva.

- És mi van, ha jön valaki látogatóba? Nem úgy volt, hogy Laci átjön holnap?

- Nem hiszem, hogy zavarná őt a bugyid látványa. És persze nem foglak kötelezni arra, hogy előtte mutogasd magad - kivéve, ha akkor nem a sarokban fogsz éppen állni. Persze akkor sem a bugyidat fogja látni.....

- Ezt tényleg nem teheti!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése