Pages

2021. február 28.

Az Angyal

Az Angyal sorozatból gyűjtögettem ki azokat a részeket, amelyek érdekelhetnek egy spanking kedvelőt, és furcsa részletbe botlottam... Szerintem mindenki ismeri azt a részt, amikor Roger Moore elfenekeli Erica Rogerst. Van még egy olyan jelenet, amelyben Anette Andre-t fekteti a térdére - sajnos meggondolja magát és a lány megmenekül. A sorozatban van még pár fenékre csapás, vagy csak fenyegetés.

Ezek mindegyike kapcsolódik a történethez, a lány rosszalkodik, vagy megpróbálja megütni az Angyalt, stb., amire ő reagál. Viszont találtam egy olyan részletet, ami teljesen kilóg, mondhatni, hogy "öncélú" 😀 A történet arról szól, hogy a polgármestert megfenyegetik, hogy megölik, neki viszont részt kell vennie nézőként egy felvonuláson, parádén. Ahol ez történik:

Se a lány, se a 2 pasi nem jelenik meg sehol máshol a filmben, nincs közük a merénylethez, mondhatni, hogy csak egy olyan jelenet, ami kitölti az időt. Engem viszont nagyon érdekelne, hogy miért éppen a fenékre csapás került bele a filmbe... A történet szempontjából ugyanolyan lenne, ha csak a menetelőket mutatnák...

Valami ötlet? 😃

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése