Pages

2015. november 23.

Könyvek



Az utóbbi időben inkább angol nyelvű könyveket keresgéltem (és már 719 könyvet találsz az angol szekcióban... :) ), most viszont 6 új könyvvel bővítettem a magyar nyelvű könyvtáramat is.

Az új könyvek:

Shayla Black: Kéjes kötelékek

Ajánlom elolvasni, bár a nyelvezete egy kicsit túl durva nekem (a női nemi szerv nekem csak punci :) ). De elég jó a történet, szerintem jól van adagolva a szex és a büntetés - és feszegeti azt a kérdést, hogy a nők miért nem tudják elfogadni a vágyaikat :)

Anonymous: Alexandra vágyakozásai
 
1991-ben jelent meg, az Erotika vörösben sorozat részeként. Szerintem nem annyira emlékezetes, mint a Gyönyörre gyönyör, de nem hagyható ki :)

Julie Kenner - Vágy 2 - Őrült vágy

A Kínzó vágy folytatása. Kenner elég jó könyveket ír, ezt még nem olvastam, annyira új szerzemény - de gondolom hasonló, mint az első rész :)

Maya Banks - Mámor-trilógia 1 - Sóvárgás

Maya Bankstól is olvashattatok már, az Édes megadás nem volt rossz. Ez is új szerzemény, remélem tetszeni fog nektek is :)

Ilama Árgilus: Erotitka

Erről már írtam korábban, többeknek el is küldtem, most már a könyvtárban is megtalálható.

Ajánló - Részlet

Susan Swann: Csoportos játékok

Engedelmesség, emlékszel? Talán nem tanultad meg a leckét? Ó, dehogynem, Mary jól megtanulta a leckét. Tudott a hatalmi játszmákról két szerető között, és arról is, hogy az engedelmesség alapvető követelmény, ha valaki egyszer már alkut kötött a Titkos Társasággal és elfogadta játékszabályait. Mindezt a férfi is tudta. Tökéletesen tisztában volt Mary kötelességeivel, és a lány úgy érezte, mintha lelkének egy rétegét máris lehámozták volna róla. A tudás hatalmat adott a férfi kezébe Mary fölött, és a lány beleborzongott az izgalomba. A behódolás vágya elárasztotta a testét, és felszabadította érzékeit…


Jelenleg már 46 könyvet tartalmaz az én kis könyvtáram :) A tartalomjegyzék elérhető ezen a címen: Könyvtár

 Ha pedig a könyveket szeretnéd elolvasni, akkor írj nekem: vince18hu@yahoo.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése