Pages

2015. november 30.

Klippek


Ádám felvetette, hogy spanking filmekről írjunk ismertetőt, több szemszögből - kinek mi tetszik, mi nem, stb. Az ötlet jó, de a filmeket azért látni kell, megosztani pedig nem túl szerencsés.

De próbáljuk ki :) Létrehoztam egy MEGA fiókot, amiről a megosztási linket elküldöm bárkinek, aki kéri. Ide fogok felmásolni olyan filmeket, amelyek szóba kerülnek, amelyekről éppen beszélünk. A filmek fent lesznek pár hétig, bárki letöltheti (aki szeretné), és örülnék, ha elmondanátok a véleményeteket. Lehet kérni, hogy milyen film kerüljön terítékre, lehet kérni akár eszköz, póz, téma, vagy bármi más szerint, akár egy konkrét filmet - bár nem biztos, hogy mindent meg tudok szerezni :)

Ha valaki értelmes értékelést ír a filmekről, és elküldi nekem, azt kirakom a blogra, és ha úgy látom, hogy normálisan tud írni, akkor akár szerzői jogot is kaphat a bloghoz.

Az első film az, amiről pár napja raktam ki egy képet.

Érdekel valakit? :) Jó az ötlet? Mindenki tud írni megjegyzést, tudtok levelet küldeni (email cím), de a csetet is olvasom, oda is jöhet reagálás.

Az biztos, hogy én erre a helyre rendszeresen fogok kitenni olyan filmeket, amik nekem tetszenek. Akkor is, ha senkit sem érdekel :D. Amúgy a megosztási linket csak egyszer kell elkérni, és ettől kezdve minden ide kirakott film elérhető :)

És ez a póz jó :D Tényleg az. Bár még nem próbáltam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése