Pages

2011. december 17.

Kiscsillag, a harmadik rész



- Kiscsillag, bemegyek az irodába, te ágyban maradsz, dél körül itthon leszek.
- Menj csak nyugodtan.
- De, ha nem fogadsz szót…
- Tudom, tudom, kiéled rajtam perverz vágyaid.
Már megint szemtelenkedik, még hozzá kuncogva. Nekem több sem kell, egy hirtelen mozdulattal hasra fordítottam és rácsaptam egy jó csípőset.
- Aúúúúúúúúúúúúú, olyan hülye vagy!
- Folytassam?
- Nem, menj csak dolgozni.
Látom, nagyon nem tetszett ez a kis közjáték neki, már is eltűnt a mosoly az arcáról. Még visszamentem a dolgozószobába néhány papírért. Kiscsillag a tükör előtt áll, valamit ügyködik.
- Kiscsillag mit csinálsz?
- A popsimon maradt az kezed nyoma!
Már látom, hogy mit csinál, piros filctollal a tükörből körberajzolta azt az enyhe rózsaszín nyomot, amit a kezem hagyott rajta. Kitört belőlem a nevetés.
- Mars az ágyba!
- Előbb lefényképezem, ez lesz a látlelet.
- Ó látlelet? Szóval fel fogsz jelenteni?
- Igen, mert folyamatosan terrorban tartasz.
- Kiscsillag menj csak nyugodtan a rendőrségre és mond el, hogy evésre, alvás kényszerítelek, és a pimaszkodásért elfenekellek néha.
Széles mosolyom láttán Kiscsillag nagyon mérges lett, sosem tenné ki magát ilyesminek. Felkapott egy papucsot és megdobott vele. El is talált.
- Ezt majd megbeszéljük, ha haza értem, jó légy.
- Tudd, hogy én mindég jó vagyok, nem semmiért kaptam a glóriám.
- Persze, persze.
Magára hagytam az én szőke angyalkámat.
Nagyon hamar elintéztem ügyes-bajos dolgaimat, siettem haza. Útban a kocsimhoz a parkolóban, egy kiscica tekeredett a cipőm köré, olyan reményteli szemekkel nézett, hogy nem tudtam ellenállni. Sovány, sárgás, olyan zsemleszínű kismacska, jól át is fázott szegényke.
- Látom cicus nem volt valami sok szerencséd, de sebaj, haza viszlek.
Útközben kerestem egy kisállat kereskedés, vettem neki ezt-azt, bolha elleni nyakörvet, macska pamlagot, kaparófát, ilyesmit. Miközben hazafelé tartottunk, valami ördögi jutott az eszembe. Még hangosan fel is kacagtam, Kiscsillag nagyon szereti az állatokat, bár mit megtenne értük, BÁRMIT.
- Kiscsillag, haza értem!
- Hallom.
- Hát nem vagy valami lelkes.
- Minek örüljek, annak hogy fogoly vagyok?
- Mondtam, hogy van választásod, bármikor felrúghatod az alkut.
- Na persze, jogsimra szükségem van, és azt sem bírnám ki, hogy többet ne beszélj velem, ez nem alku, hanem zsarolás.
- Nevezd, aminek csak akarod.
Kiscsillag csak zsörtölődött, viszont én nagyon jól éreztem magam, beléptem a szobába, kezemben a cicussal. Rögtön felsikított, örömében.
- Zoli ezt nekem hoztad? Imádom, ez egy cica. És pont a kedvencem, sárga… Zoli imádlak, nagyon rendes vagy. Köszi, köszi, köszi!
- Nem, Kiscsillag, nem, erről szó sincs, nem maradhat itt, csak itt karmolászta a kerítést, délután elviszem egy menhelyre, biztos pár napon belül el is altatják.
Majdnem elnevettem magam, soha nem tennék ilyet, de játszottam a kemény, szívtelen férfit, még szinte a cicus is megvetően nézett rám.
- Ezt nem teheted, szívtelen szemét vagy! Utállak.
- Vigyázz a szádra kisasszony!
Hopp, és már ismét repült is felém egy papucs, ezt követte egy üvegpohár.
- Kiscsillag, elég volt, hagyd abba!
- Dehogy hagyom, még csak most jöttem bele.
Láttam nincs mese elkaptam karjánál fogva, felkaptam a papucsot és a térdemre penderítettem.
- Ne merészeld Zoli!
- Kisasszony, le fogsz szokni az ilyen és ehhez hasonló reakciókról.
Máris fenekelni kezdtem, nagyon kapálódzott és ellenkezett, kiabált minden félét, ahogy csak a száján kifért.
- Ne ellenkezz, Kiscsillag, jobban jársz.
- Engedj már eeeeeeeel!!!
- Nem foglak elengedni, amíg le nem nyugszol.
Már a kezem helyét átvette a papucs, látszólag hatásosabb is volt, igaz farmeron keresztül poroltam, de akkor is megérezhette. Kezdte megadni magát, kezeit hátrafogtam, kezdett pityeregni, ekkor megálltam, abba hagytam.
- Kiscsillag megtarthatod a cicát, de van feltétele.
Szipogva ült az ölemben.
- És mi az?
- Szót kell fogadnod és nem ellenkezel. Rendben?
- Nem tudom.
- Szóval nem kell neked a cicus, mehet a menhelyre?
- De igen kell, ne vidd el, kérlek.
- Rendben, Kiscsillag, örülök, hogy helyesen döntöttél.
- Persze mert rákényszerítesz.
- Kiscsillag! Mindjárt visszafektetlek a térdemre!
- Ok, bocsi.
- Na így már más, csak üzletet kötöttünk, ahogy üzletemberekhez illik kicsim. Szóval mit ettél ma? Nem hallom?
- Semmit.
- Aha, szokás szerint. És mit mondtam az öltözködésről?
- Azt, hogy csak hálóruhában lehetek, mivel nem kellhetek fel.
Szigorúan néztem rá, látszott, hogy nagyon nehezére esett ez az együttműködés. Nekem pedig jól jött a cicuska, ezzel jobban kézben tarthatom ezt a rakoncátlan leányzót.
- Gyere velem, elkészítem az ennivalódat.
- Majd én csinálok magamnak.
- Nem, majd én készítem el, és azt meg kell enned.
- De ne legyen sok.
- Dehogy is, Kiscsillag, nem lesz sok, csak annyi, mint amennyit, egy normális ember enni szokott.
- Jaj nekem.
Magamban jót mosolyogtam. Elkészítettem az ennivalót, ő pedig engedelmesen leült az asztal mellé, én állva maradtam, karba tett kézzel figyeltem rezzenéstelenül. Muszáj így tennem, mert ha észreveszi, hogy picit is engedek, azonnal kicsúszik a résen. Közben jött egy sms a barátomtól, nem túl messze lakik, segítséget kér, át kellett mennem hozzá.
- Kiscsillag, átmegyek Ferihez, amire visszaérek, edd meg az ebéded és átöltözve ágyban légy. Meg fogom nézni majd a szemetest, a kukát és minden egyebet, ahová az ételt rejthetnéd!
- Nem bízol bennem?
- Ebben a kérdésben nem. Ja, és még este vár a büntetésed a mai viselkedésért.
- Micsoda? Milyen büntetés?
- Maximum egy óra múlva jövök, Kiscsillag.

Direkt nem bocsátkoztam most vitába.
Ferinél hamar végeztem, csak egy jogvitás ügyben kérte ki a véleményemet. Kb. 500 méterre lehetet tőlem, ezért gyalog mentem.
Visszaértem. Túl nagy csend volt, a kiscica az udvar felőli ajtó előtt nyivákolt. Halkan kimentem. Kiscsillag térdepelt a kutyám előtt és épp az ebédét, tömködte le a torkán.
- Egyél szépen kiskutyus, nagyon szép vagy és okos, de kérlek, hogy gyorsabban egyél, mert a gazdád így is mérges lesz rám a kocsija miatt, és ha még ezt is megtudja, nekem annyi.
Hogy mi? Mit csinált a kocsimmal ugyan?
Halkan visszamentem a házba és ki a másik ajtón a garázshoz. Már majdnem odaértem, amikor a hófehér kocsimon megláttam valamiket éktelenkedni.
Mi ez? Ezt nem hiszel el… Óh, hogy ezért mit fog kapni!
Berontottam az ajtón. Nagyon mérges voltam, tele rajzolta valami piros tollal a kocsimat. Ennyire rossz még ő sem lehet.
- Kiscsillag! Gyere ide azonnal.
Szerintem észrevette, hogy jövök, mert már be is slisszant a fürdőszobába, kezében a cicával és magára zárta az ajtót. A fenébe, már megint elfelejtettem eltenni a kulcsot.
- Kiscsillag, gyere ki, de most! Most nagyon túllőttél a célon.
- Zoli most nem büntethetsz meg. Ez nem lenne korrekt.
- Miért is? Amit csináltál, azért nagyon ki fogsz kapni!
- Megérdemelted Zoli, a macskával terrorizáltál, közben meg nem is akartad a menhelyre vinni. Kimentem megnézni, hogy nem maradt-e az órám a kocsiban. Erre mit látok? Tele a kocsi macsekos cuccal, ráköltöttél egy vagyont, úgyhogy biztos nem dobtad volna ki. Tehát ezért nem fenekelhetsz el.
Kezdtem enyhülni, már el is szállt a haragom. Tulajdonképpen igaza van, ezért nem fenekelhetem el, nem lenne tisztességes.
- Jól van, Kiscsillag, igazad van, kijöhetsz.
- De nem fogsz elfenekelni Zoli?
- Ezért nem, nem lenne korrekt, kicsim.
Kicsi tétovázás, kicsi habozás, aztán kattan a zár, nyílik az ajtók, Ő kilép a fürdőszobából és pedig be, épp elkerülve egymás testét. A kulcsot kiveszem a zárból és zsebre teszem, mind ezt látványosan és komótosan csinálom.
Kissé mosolyogva, villantom a szemem Kiscsillagra. Lassan elindulok felé, ő pedig ijedten hátrál.
- Zoli ezt nem teheted, megígérted!
- Azt ígértem, hogy a kocsiért nem fenekellek el.
- Igen, igen, ezért nem értem!
- A kocsiért nem kapsz, de az egész napos hisztiért, és amiért, a kutyámmal etetted meg az ebédedet, azért igen. Elfenekellek, azután pedig megetetlek.
- Ezt meg honnan tudod?
- Láttam, mögötted álltam.
- Na nem, ne gyere közelebb, mert kidekorállak!
- Nem megyek közelebb, leülök a fotelba, te pedig ide hozod nekem a papucsot, amivel egésznap dobálóztál és önként idejössz. Ha nem, akkor nagyon sokat fogsz kapni és áthívom Ferit is, ő is szeret fenekelni ám. Két perc gondolkodási időt kapsz, ha nekem kell érted menni, nagyon rosszul jársz.
Majdnem elmosolyogtam magam, annyira élveztem a helyzetet, hiszen nem tud hová menekülni, olyan, mint egy riadt vad, aztán dühös, majd megint riadt, és ez váltakozik. Nem szól semmit, tudja, hogy ide kell jönnie.
- Kiscsillag, letelt a két perc!
Ideballag hozzám, kezében a szobapapuccsal. A szemei csak úgy villognak, legszívesebben megcsókolnám, de nem lehet, csak szép sorban majd.
- Jó kislány. Először kézzel foglak elfenekelni, úgy 50-et kapsz, majd 30-at a papuccsal. Farmer le, és feküdj az ölembe.
- Meggondoltam magam, fulladj meg!
Jól erősen bokán rúgott és megpróbált elmenekülni, szerencsére el tudtam kapni a csuklóját.
- Engedj el azonnal!
- Neeeeeeem Kiscsillag, nem lehet.
Térdemre fektettem, indítottam egy gyorssorozattal, majd lerángattam a nadrágját, úgy fenekeltem tovább. Már szép piros volt.
- Zoli fáj, hagyd abba, kérlek.
- Az én bokám is fáj.
- Mindjárt fog a szemed helye is, ha nem eresztesz el!
- Úgy látom keményebb büntetést fogsz kapni, még jó hogy a fotel mellé készítettem a vonalzót.
- Neeeeee, azt utálom.
- Előbb kellett volna gondolkodnod.
Már a papucsnál is nagyon hisztizett, de amikor megmondtam, hogy kap 10-et a vonalzóval, azonnal támadásba kezdett.
- Kiscsillag, ha nem nyugszol meg, még többet kapsz.
A kezét hátra fogtam, és úgy kapta meg a vonalzóval. Egyre kevésbé bírta, hangosan szipogott. Könnyeit a csókjaimmal szárítottam fel, utána hevesen szeretkeztünk.
Remélem, holnap is ad rá okot, hogy megbüntessem.

UI: Kedves olvasók! Ha igénylitek, lesz folytatás, Horgászkaland címmel, ígérem izgalmas lesz. Kellemes szórakozást.

Szerző: ZTN

3 megjegyzés:

  1. Hát én nagyon is igénylem :) (Veruci)

    VálaszTörlés
  2. Még szép hogy igényeljük! :) Imádom Kiscsillag szemtelenségét, mintha csak magamat látnám :D (persze autókat azért nem szoktam firkálni)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is jöhet a folytatás :))
    Már csak azért is mert aki bokán rúg egy pasit az nekem csak tetszik :)))
    És nagyon jó ötleteket kapok Kiscsillagtól, a rosszalkodásaimhoz :)))
    Hogy nekem a kutya eddig nem jutott eszembe :)))Reszkess Közeg hízni fog a kutyusod!!!! :))))
    Gyakorolni fogom :)))
    Edit

    VálaszTörlés