Pages

2010. szeptember 28.

Napi dolgok


Sajnos még elég kevés időm van, a munkahely az első.... Remélem most pénteken már tényleg megtörténik az átállás, és azt követően talán egy kicsivel több időm marad a fenekelésre is:)

Ebben a témában (spanking) nem is olyan egyszerű dolog blogolni. Egyrészt nem nagyon lehet kitenni a kedvenc képeket, filmeket a blogra, mivel ott van a copyright dolog.... Másrészt a saját élmények esetében is oda kell figyelni, hogy mit is oszt meg az ember a nyilvánossággal. A fenekelés társas-játék (jobb esetben:))) ), és ha én szívesen el is dicsekednék egy-egy porolásommal, az adott kislány nem biztos, hogy szívesen olvasna itt róla....

Persze a dolog megoldható úgy, hogy a kislány kap egy "álnevet" tőlem:), más lesz a helyszín, vagy minden olyan dolog, ami alapján bárki felismerhető lehetne. Ezt eddig is alkalmaztam, néha túlzottan is:) Az egyik kislány egyből két álnevet is kapott tőlem: Bogi és Dorka. Sajnos öregszem, és elfelejtettem, hogy már Boginak neveztem el, így később Dorka is lett....:)

A történeteimben keveredni fog a valóság a fantáziával. Ha bárki magára ismerne, az tényleg csak a véletlen műve lesz, és nem biztos, hogy valóban ő lesz a főszereplő:)

Még egy dolog mára: aki szeretne letölteni fenekelős filmeket, ingyen, az írjon nekem, és elmesélem, én hogyan csinálom:) Ez is olyan dolog, amit először ide akartam kiírni, de később eszembe jutott, hogy nem biztos, hogy jó ötlet.... De levélben szívesen segítek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése